بازیگر فیلم «خفهگی» گفت: ما فراموش شدهایم. هیچکس به فکر امرار معاش بازیگران نیست. این تنها به من ختم نشده و دامن همه را گرفته است.
به گزارش سینماسینما، غلامحسین لطفی، درخصوص فعالیتهای اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: امسال که هیچ، من ۶ سال است که هیچ کار خاصی انجام ندادهام.
وی در همین راستا ادامه داد: پیشنهادات بسیار کم است و اگر پیشنهادی هم میشود آنقدر کم رنگ و کم ارزش است که نمیشود به آنها فکر کرد. هیچ چیز مثل قبل نیست و پیشنهادات با بهای بسیار کمی ارائه میشوند.
کارگردان سریال «آیینه» دلیل این کمکاری را اینگونه توصیف کرد: من باید برای ساخت اثر سرمایه داشته باشم، در حال حاضر همین که بتوانم برای بخور و نمیر پولی به دست آورم هنر کردهام. در حال حاضر سناریوهای زیادی در خانه دارم که آماده ساخت هستند اما سرمایه وجود ندارد تا بتوانم آنها را کلید بزنم.
وی درباره بازی در فیلم «خفهگی» فریدون جیرانی گفت: بازی در خفهگی جیرانی کاملاً تصادفی و در راستای آشنایی پیشین ما از یکدیگر در زمان روزنامه بود. در این فیلم هم بعد چند سال یاد من افتادند تا یک پلان بازی کنم.
بازیگر سریال «ترش و شیرین» وضعیت بازیگری برای پیشکسوتان را ناراحت کننده دانست و اذعان کرد: الان وضعیت همه همکاران هم سن من همین است. شما به جوانان نگاه نکنید. بسیاری از اینها دستی پول میدهند تا در کارها بازی کنند و موفق هم میشوند.
لطفی با اشاره با سریال آینه خاطرنشان کرد: ما فراموش شدهایم. هیچکس به فکر امرار معاش بازیگران نیست. این تنها به من ختم نشده و دامن همه را گرفته است. من هیچ کاری به جز بازیگری بلد نیستم. من را میشناسند و نمیتوانم راننده آژانس باشم. حرفه من بازیگری است و باید از همین طریق امرار معاش کنم که متاسفانه فعلاً نمیشود.
منبع: میزان
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آرش آقابیک، متخصص جلوههای ویژه، در گفتوگو با سینماسینما مطرح کرد/ نگاه سادهانگارانه به این حرفه باید تغییر کند
- غلامحسین لطفی: نقشها را در سینما میفروشند و من با دکترای بازیگری بیکارم
- انتقاد بهنوش بختیاری از بیتوجهی سینماگران به غلامحسین لطفی
- نامزدهای دومین سمپوزیوم طراحی صحنه و لباس مشخص شدند
- «خفهگی» در شبهای سیاه تالین
- شروع ۳۰۰ میلیونی «خفهگی» در آغاز اکران/ تازهترین آمار فروش فیلمهای روی پرده
- گلایه غلامحسین لطفی از بیتوجهیها: ارتباطم با همه قطع شده است
- سینماهای تهران در پاییز دچار خفه گی می شوند
- نشست «خفهگی» در برج میلاد/فیلم بدون زمان و مکان
- چندسطر درباره سه فیلم جشنواره/ اسرافیل، خفه گی، ماجان
- روز چهارم جشنواره/وقتی «خفه گی» پای وزیر بهداشت را به سینما باز کرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





