فرشته طائرپور خبر داد که مرحلهی اصلی فیلمبرداری فیلم سینمایی عروسکی_ موزیکال “خاله قورباغه” شامگاه ۷ اسفند ماه آغاز شد.
به گزارش سینماسینما، این تهیهکننده سینما گفت: به لطف خدا و همت همه همدلان و همکاران، دیشب مرحله اصلی و پیوسته فیلمبرداری فیلم سینمایی عروسکی-موزیکال “خاله قورباغه” آغاز شد و تا ساعت سه صبح طول کشید.
در نخستین جلسه فیلمبرداری شخصیت اصلی فیلم “خاله قورباغه” در حالی که دستمال گلنار دور مچش بسته بود و گردنبند تشتکیاش را بر گردن داشت جلوی دوربین رفت.
طائرپور ارایهی جزییات بیشتر دربارهی فیلم «خاله قورباغه» و عوامل آن را به بعد موکول کرد.
این فیلم عروسکی شخصیت محوری آن همان خاله قورباغه فیلم “گلنار” و سریال تلویزیونی “خاله قورباغه” است.
خاله قورباغه مهربان و معاشرتی که بزرگترین مشکلش تنهایی و دور افتادگی از ۹۸ بچهاش است، در این فیلم در کنار شخصیتهای جدیدی چون خواهر دوقلویش (آبجی باجی)، پزشک جنگل (حکیمه باجی)، همسایه طماع و خلافکارش (سمسارباشی)، یاور افسانهایاش (نخودی) و نوههایی که هرکدام از شهری یا کشوری به سراغش می آیند، برای بچهها و بزرگترها، از مفاهیمی چون عواطف خانوادگی، دوستی، نشاط، همکاری، هوشمندی، میراث فرهنگی، مدیریت بحران و… قصه میگوید.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جمعآوری کمکهای مردم و هنرمندان برای سیلزدگان / گزارش تصویری
- طائرپور در پاسخ به سینماسینما/ در جشن نوزدهم سینما کسی لابی نکرد
- طائرپور: امیدوارم شجاعت روحانی ادامه داشته باشد/درخواست طائرپور درباره تتلو
- فرشته طائرپور: حداقل ۲۰۰ لپتاب به خانه سینما بفرستید!/واکنش به یک بخشنامهی مالیاتی
- آخرین خبر و عکس از تولید «خاله قورباغه»
- مراسم تقدیر از عکاسان خبری حادثه پلاسکو در خانه سینما/تصاویر
- پیگیری حقوقی سینماگران نتیجه داد / مسدود شدن ۷ وب سایت غیرقانونی
- دفاع فرشته طائرپور از جشنواره فیلم سلامت
- میرکریمی، طائر پور، جیرانی و … داوران بخش سینمایی جشنواره سلامت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





