فیلمبرداری فیلم سینمایی «تا فردا» به تهیهکنندگی نیکی کریمی و کارگردانی علی عسگری به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما به نقل از مدیر رسانهای پروژه، «تا فردا» که محصول مشترک ایران و فرانسه است، به صورت مشترک توسط «علیرضا خاتمی» و «علی عسگری» نوشته شده است.
علیرضا خاتمی پیش از این جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره ونیز دریافت کرده است.
علی عسگری، کارگردان «تا فردا» و عضو آکادمی اسکار، پیش از این با فیلم سینمایی «ناپدید شدن» در جشنوارههای ونیز و تورنتو و با فیلم کوتاه «بچه»، در جشنواره ونیز حضور داشته؛ همچنین فیلمهای کوتاه او «بیشتر از دو ساعت» و «سکوت» در جشنواره کن، نامزد نخل طلا شدهاند.
صدف عسگری، غزل شجاعی، بابک کریمی، امیررضا رنجبران، نویان آبدردیده، نهال دشتی، کتایون سالکی، محمد حیدری و میلاد معیری، به عنوان بازیگران اصلی «تا فردا»، به ایفای نقش میپردازند.
گروه بازیگرانِ دیگر این فیلم را پردیس شیروانی، صفورا کاظم پور، معصومه اقدام، حمید ملک زاده، فاطمه اکبر پور، سام عادل، فاطمه علیجانی، مریم حسین زاده، یسرا امیدی، زهره آهنی، علی شهبازی، حامد جام برسنگ، مجتبی شهوم، مهدی اسماعیلی و محبت ناقلی تشکیل میدهند.
سایر عوامل «تا فردا» عبارتند از:
جانشین تهیه کننده: سعید پاکستانى، مجری طرح، برنامهریز و دستیار اول کارگردان: سعید مسرور، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، مدیر تولید: سعید پاکستانی، تدوینگر: احسان واثقی، طراح صحنه و لباس: محمد حسین کرمی، صدابردار: رضا حیدری، صداگذار: حسین قورچیان، طراح گریم: امیر ترابی، مدیر تبلیغات و رسانه: فرنوش آباء، عکاس: پوریا نوری، منشی صحنه: ساناز هرندی، پشتیبانى و دستیار تولید: کامبیز فیروزى دانا، تهیهکنندگانِ فرانسوی: رافائله دلوش و نیکولاس سنفوت، دستیار تدوینگر: سهیل عسگری، دیگر دستیاران کارگردان: گلناز کاووسی، رضا سیدی، دستیار اول فیلمبردار: هاشم درزی، نور پرداز: رحیم کمری، دستیار دوم فیلمبردار: مسلم میرشکاری، مجری نور: فردین صلاحی، اپراتور دوربین: امیر غیور، دستیار صدا: ایمان بازیار، اجرای چهره پردازی: پگاه قنبری، سیاوش روهنده، مدیر تدارکات: امیر زره نازی، فیلمبردار پشت صحنه: ریرا آهنی، جانشین تولید: فرید ابراهیمی، دستیاران تدارکات: محسن اسدی، مصطفی زندی، محسن مختار زاده، همیاران تدارکات: رامین اسماعیل زاده، یاشار نورالهی، پشتیبانی تدارکات: حسین رادک، رضا فیروز آبادی، علیرضا جوادی، میلاد استارکی، محمود شفایی، حمید لشگری، سینه موبیل: محمد جمشیدی، ناصر حق نظری، مدیر مالی: آرزو رحیم آبادی، سما شایگان، مدیر حقوقی: سید امین شجاعی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «سوت پایان»؛ فیلمی با بار زنانگی و عاطفی قوی
- «دو زن» در آینه مکتب نقد عمیقگرا/ تصویری ماندگار از زنان
- یادداشت مینا اکبری/ حق انتخاب و قضاوتهای سطحی
- سهم سینماگران ایرانی از جشنواره ونیز
- آثار جشنواره ونیز ۲۰۲۵ اعلام شد/ فیلم علی عسگری در بخش افقها
- یادداشت نیکی کریمی درباره شیوا ارسطویی
- فیلم جدیدی به جشنواره اضافه نمیشود/ خروج فیلم نیکی کریمی از جشنواره فجر
- موقعیت فیلمهای ایران و سینماگران فراملی در فرانسه
- یک ایرانی داور جشنواره ونیز شد
- سینماسینما/ آمار تماشاگران فیلمهای ایرانی در فرانسه/ درخشش یک فیلم هنر و تجربه
- تلاش ترامپ برای توقیف فیلمش در جشنواره کن ادامه دارد
- معرفی داوران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
- الهه نوبخت داور بخش اصلی جشنواره هلند شد
- «آیههای زمینی» برنده جایزه بزرگ یک جشنواره خارجی شد
- «آیههای زمینی» در فرانسه اکران میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





