جلسات داوری بخش جوانان زیر ۲۵ سال و مسابقه چهل سال تهران جشنواره فیلم تصویر پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ در محل دفتر تصویر سال برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، مرتضی پورصمدی، پیروز کلانتری و مهرداد اسکویی، آثار راهیافته بهمسابقه جوانان زیر ۲۵ سال را در دو بخش فیلمهای زیر ۱۵ دقیقه و بالای ۱۵ دقیقه داوری کردند و برندگان تندیس، دیپلم افتخار و تقدیریهای هر بخش و نیز برنده تندیس «بهترین تصویر» مشخص شدند.
احمد محیط طباطبایی، علیرضا قاسمخان، شادمهر راستین بههمراه مرتضی پورصمدی و پیروز کلانتری بهعنوان هیات داوران بخش مسابقه چهل سال تهران، آثار راه یافته به مسابقه فیلمهای مستند این بخش ویژه را که با حمایت سازمان زیبا سازی شهرداری تهران برگزار میشود، داوری کردند.
برگزیدگان بخشهای عکس، گرافیک، کاریکاتور و فیلم جوانان زیر ۲۵ سال هفدهمین نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر، روز ششم تیرماه ۱۳۹۹ معرفی خواهند شد.
بدیهیست نمایش فیلمهای جشنواره فیلم تصویر و بخش چهل سال تهران که با ارایه حدود پنجاه فیلم منتخب از فیلمهای مستند ساخته شده در چهل سال گذشته تهران همراه خواهد بود، پس از حصول اطمینان از بهبود شرایط شیوع کرونا از سر گرفته خواهد شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- انتشار فراخوان جشن «تصویر سال» و جشنواره «فیلم تصویر»
- اختتامیه بیستمین جشن تصویر سال برگزار شد؛ مرور ۲۰ سال رویایی/ نیاز به پوست اندازی داریم!
- سیفالله صمدیان: با وجدانتان به «تصویر سال» بیایید
- آغاز «جشن تصویر سال» با نمایش مستند «کیارستمی مشغول کار است»
- انتشار فراخوان بیستمین جشن تصویر سال
- شب محمد صیاد برگزار شد/ شرف شاتر را نگهدارید
- اعلام برنامه نمایش فیلمهای نوزدهمین جشنواره فیلم تصویر
- جزئیات برگزاری نوزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر
- معرفی برگزیدگان جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر بخش مسابقه جوانان
- برگزیدگان هجدهمین جشن تصویر سال ۲۷ اسفند معرفی میشوند
- تصویر چهل سال تهران در خانه تهران
- پروژه های «نیویورک ۲۰۲۰» و «پاریس به وقت کرونا» در جشن تصویر سال/ تشریح جزئیات جشن تصویر سال
- نمایش فیلمهای جشنواره فیلم تصویر از سرگرفته شد
- «سوهانک» با بازی عباس کیارستمی فیلم افتتاحیه تصویر هفدهم
- گزارش نشست خبری هفدهمین نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





