اسامی فیلم های ایرانی بخش های مسابقه سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر، فیلم های ایرانی بخش های سینمای سعادت (مسابقه بین الملل) و جلوه گاه شرق (مسابقه سینمای کشورهای آسیایی و اسلامی) را انتخاب کرد.
در بخش سینمای سعادت سه فیلم اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی، خانه ای در خیابان چهل و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی و نفس به کارگردانی نرگس آبیار در کنار ۱۲ فیلم خارجی به رقابت خواهند پرداخت.
در بخش جلوه گاه شرق فیلم های “A157” ساخته بهروز نورانی پور، برادرم خسرو ساخته احسان بیگلری و هاری ساخته امیر احمد انصاری به ۱۲ فیلم خارجی این بخش پیوستند.
سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر اول تا ششم اردیبهشت ماه امسال به دبیری رضا میرکریمی در پردیس چارسو برگزار می شود.
برای اطلاع از اخبار جشنواره به سایت آن به نشانی fajriff.com مراجعه کنید.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کدام فیلم های کوتاه از انجمن سینمای جوان در بازار فجر ارائه میشود؟
- اصلانی: جشنواره جهانی فیلم فجر برای جوانان سینمادوست مفید است
- جشنوارهای جمع و جور اما پرمحتوا برگزار میکنیم/ تقوایی و مجیدی داوران ایرانی جشنواره جهانی فیلم فجر
- خارجیها در جشنواره فجر چه فیلمهایی میبینند؟
- جشنوارهای برای جوانان
- اسامی فیلم های بخش مسابقه سینمای سعادت وجلوه گاه شرق اعلام شد
- ابوالفضل جلیلی: برای شناخته شدن جشنواره جهانی فیلم فجر از قدرت رسانه استفاده کنیم
- شمارش معکوس برای آماده شدن غرفههای بازار فیلم/ حال و هوای این روزهای کاخ جشنواره
- زمان اعلام فهرست فیلمهای جشنواره جهانی فجر
- رونمایی از نسخه بازسازی شده «باد صبا» در جشنواره جهانی فیلم فجر
- آغاز ثبت نام علاقمندان جشنواره جهانی فیلم فجر
- پیام مهرجویی برای مراسم رونمایی پوستر جشنواره جهانی فیلم فجر/ فیلم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





