سودابه بیضایی با فیلم «کسری آنلاین» در دهمین جشنوارهی Mammoth Lakes Film Festival کالیفرنیا حضور دارد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، «کسری آنلاین» با عنوان
انگلیسی Winter Threshold «در آستانه فصلی سرد» سومین ساختهی سودابه بیضایی است.
در خلاصه داستان فیلم آمده:
با شیوع ویروس کرونا، کسری که ۹ سال دارد، مجبور میشود به صورت آنلاین درس بخواند و همین ماجراها و پیچیدگیهایی را برای کسری و خانوادهاش به وجود میآورد. مادر خانواده با همین چالش بزرگ بعد از سالها به شناخت عمیقتری از خود به عنوان یک زن میرسد.
جشنوارهی سالانهی MLFF از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ می در کالیفرنیا برگزار میشود و برجستهترین جشنوارهی سواحل غرب است که به نمایش فیلمهای تازه و نوآورانه میپردازد.
«کسری آنلاین» در تاریخ ۲۴ می، ۴ خرداد در این جشنواره به نمایش درمیآید.
سودابه بیضایی حدود سه سال برای ساخت این فیلم زمان گذاشته است. عوامل این فیلم عبارتند از:
پژوهشگر، کارگردان، صدابردار و تصویربردار: سودابه بیضایی
تهیهکننده: سودابه بیضایی، مهناز تفاقی
مدیر تولید: سهیلا کوشکی
مشاور کارگردان: بهمن کیارستمی
تدوین: بهمن کیارستمی، پویا پارسامقدم
دستیار کارگردان: فرزانه بیضایی
طراحی و ترکیب صدا: بهنیا یوسفی
اصلاح رنگ و نور: سامان وجدوفایی
طراحی گرافیک: امیر فصیحی
زیرنویس: رضا تاریوردی
با حضور: کسری قلیچی، مهسا زابلیزاده، حسین قلیچی
پخش: آیویژن فیلم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- جایزه جشنواره روسی به مستند ایرانی
- راهیابی «کسری آنلاین» به بخش سینمای جهان در جشنواره داکا
- «کسری آنلاین» در میان منتخبین جشنواره نوستالژیا
- راهیابی «آوازِ باد» به جشنواره بینالمللی زنان بیروت
- رضا بهبودى و سودابه بیضایى بازیگران «ریست» شدند
- درباره دو مستند «زیر حکم» و «مثل اسمم پگاه»
- عکسی از بازیگر فیلم «لرد» همراه با مونیکا بلوچی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف





