تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 198523

فیلم کوتاه «نیمه‌باز، نیمه‌بسته» به کارگردانی و نویسندگی عاطفه جلالی در اولین نمایش جهانی خود در بخش افق‌های هشتاد و یکمین دوره‌ی جشنواره‌ی فیلم ونیز حضور خواهد داشت.
به گزارش سینماسینما، بخش افق‌های جشنواره‌ی فیلم ونیز یکی از بخش‌های مهم این جشنواره است که در آن فیلم‌هایی با دیدگاه‌ها و سبک‌های نوآورانه به نمایش در می‌آیند. این بخش به دنبال کشف و حمایت از آثاری است که در حال تجربه راه‌های جدید و متفاوت از بیان سینمایی هستند. فیلم کوتاه «نیمه‌باز، نیمه‌بسته» با دوازده فیلم دیگر راه یافته به این بخش جهت دریافت جایزه‌ی بهترین فیلم کوتاه رقابت خواهد کرد.
در خلاصه‌ی فیلم آمده است: بهنام، مردی متاهل، مدتیست با سمیرا که یکی از دوستان همسرش است، رابطه‌ی مخفیانه‌ای دارد. اما پس از ماجرایی در آخر هفته، همه چیز برای سمیرا تغییر می‌کند…
عوامل فیلم:
نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: عاطفه جلالی بازیگران: ابراهیم عزیزی، معصومه ایرانشاهی مدیرفیلمبرداری: علی احسانی صدابردار: هادی معنوی‌پور تدوین: عماد خدابخش دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فریبا جمور
پخش جهانی فیلم به عهده‌ی موسسه‌ی «ای فیلمپرو» با مدیریت محمد علی غیاثوند است. هشتاد و یکمین دوره‌ی جشنواره‌ی ونیز از تاریخ ۷ تا ۱۷ شهریور (۲۸ آگوست تا ۷ سپتامبر) برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها