با اعلام جزئیات زمان پیش فروش بلیتهای جشنواره فجر، قیمتهای آن نیز مشخص شد.
به گزارش سینماسینما، امروز صبح خبرهایی مبنی بر واگذاری فروش بلیتهای جشنواره فجر به سایت جدید سینوگرام و کنار رفتن سایت سینما تیکت از این چرخه بود که به طور طبیعی تحلیل و حواشی در خبرگزاری ها و سایت ها منتشر شد که پس از آن روابط عمومی جشنواره صریحا به این جریان اشاره کرد و جزییات خبر را انتشار داد.
جواب اینکه چرا از فروش بلیط ها به سایت جدیدتری منتقل شده را مسئولان مربوطه خواهند داد و دلایل خاص خودشان را دارند.
با نگاهی به جدول ترکیب سری فروش بلیط ها به دو نکته می توان رسید اول اینکه بالای هر ستون عنوان چشم انداز سینمای ایران درج شده یعنی هر کس تمایل به تماشای فیلم های سودای سیمرغ را دارد باید آثار بخش چشم انداز را نیز تماشا کند و دوم اینکه در ستون اول (چشم انداز سینمای ایران ۱) شاهد جای خالی یک فیلم خواهیم بود که درج شده بعدا اعلام خواهد شد که شاید در حال گزینش آخرین فیلم و درج آن در این بخش هستند.
در گزارش اطلاع رسانی جشنواره فیلم فجر برای خرید بلیط ها آمده:
هر کاربر مجاز به تهیه حداکثر ۴ سری و در هر سری حداکثر ۲ صندلی است.
سینما گالری ملت امسال کاخ مردمی جشنواره بوده و قیمت صندلی در هر سانس هر بلیت ۲۵ هزار تومان است که با خرید سری قیمت آن ها هر بلیت ۲۲هزار تومان محاسبه خواهد شد.
قیمت صندلی در هرسانس سینماهای تهران هر بلیت ۱۲ هزار تومان است که با خرید سری قیمت آن ها هر بلیط ۱۰ هزار تومان محاسبه خواهد شد.
قیمت صندلی در هر سانس سینماهای راگا،کیان و تماشا هر بلیت ۱۰ هزار تومان است که با خرید سری قیمت آن ها هر بلیت ۸ هزار تومان محاسبه خواهد شد.
مهمانان ویژه گروه «الف» مجاز به انتخاب حداکثر ۴ صندلی خواهد بود. هرکاربر از این گروه می تواند در ۲ سری ۲ صندلی انتخاب نماید یا در ۴ سری یک صندلی.
مهمانان ویژه گروه «ب» هر کاربر از این گروه می تواند حداکثر ۲ صندلی انتخاب نماید.
منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «خدای جنگ» سیمرغ ویژه جشنواره فجر را نپذیرفت
- معرفی فیلمهای جشنواره فجر ۴۳
- احتمال حضور «بیبدن» در سودای سیمرغ جشنواره فجر
- معرفی ۲۲ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران چهلمین جشنواره فیلم فجر
- فهرست تفصیلی سهم صاحبان آثار و سینماها در جشنواره فجر۳۹ منتشر شد
- اعلام اسامی داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر
- پرکارترین بازیگران زن و مرد سینمای ایران در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر / از مهرداد صدیقیان تا مهناز افشار
- پایان مراحل ضبط و میکس موسیقی «جمشیدیه»
- اعلام نامزدهای فجر ۳۶، امشب با حضور داوران در پردیس ملت
- همه تیزرهای فیلمهای بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر را یکجا ببینید/ فیلم
- اسفندیاری: شرکت تعداد زیاد فیلم در سودای سیمرغ جشنواره را بیمعنی میکند
- واکنش ارد عطارپور به تغییرات بخش مستند فیلم فجر
- بررسی مسایل مالی جشنواره فیلم فجر/ مساله فقط دستمزد یک مشاور نیست
- رقم هایی که تناقض دارند/لزوم شفاف سازی جزییات بودجه و هزینه جشنواره های ملی و جهانی فجر
- این گروه بیدلیل/ عملکرد جشنواره ملی فجر و شگفتی های جشنواره جهانی فجر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





