لادن مستوفی، حمید حامی، لیندا کیانی و امیرحسین رستمی، به پروژه رئالیتی شو نوروزی تلویزیون که بهشکل بینالمللی تولید میشود، پیوستند.
به گزارش سینماسینما، این گروه از هنرمندان عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی، جزو هنرمندان ایرانی پروژه بینالمللی سعید ابوطالب هستند که با حضور هنرمندانی از چند کشور و در لوکیشنهای داخل و خارج از ایران، برای برنامههای نوروزی تلویزیون تولید میشود.

در این مجموعه، بازیگرانی از کشورهایی چون لبنان نیز حضور دارند.
نسخهی ایرانی این کار قبلا در مجموعه رئالیتی شو «رالی ایرانی» تجربه شد و ابوطالب پس از آن نیز چند رئالیتی شو دیگر با شکلهای مختلف و مضمونهایی متفاوت برای شبکههای تلوزیونی ساخت.
رئالیتی شو ژانر مورد توجهی در سینمای دنیاست. در این گونهی هنری، بازیگران از سناریو کار مطلع نمیشوند و خود آنها هم تا آخرین سکانس، مانند بینندگان، هر لحظه غافلگیر خواهند شد. از سوی دیگر، گروه تولید نیز با توجه به غیر قابل پیشبینی بودن رفتار بازیگران، همردیف بینندگان، تا پایان تولید با غافلگیریهایی مواجه میشوند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رقابت «سامپو» در اسپانیا و کانادا
- جشنواره درسدن به «پریسان» ۳ جایزه داد
- لیندا کیانی و آرمین رحیمیان بازیگران «ماه پنهان» شدند
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- حضور «هفت بهار نارنج» در بخش رقابتی جشنواره داکا
- نمایش موزیکال «دیو و دلبر» / گزارش تصویری
- «دیو و دلبر» یک هفته تمدید شد
- ۱۰ اجرای پایانی تئاتر تمام موزیکال «دیو و دلبر»/ معرفی طراحان و عوامل کامل نمایش
- فیلمبرداری «چرا گریه نمیکنی؟» به پایان رسید
- گرگها زمستان ندارند/ کوتاه درباره فیلم «برف آخر»
- آغاز فیلمبرداری «در مدت معلوم۲» با حضور بازیگر فرانسوی
- پیچیده، ساکت، عاشق/ نگاهی به فیلم «برف آخر»
- مردد و کمرنگ/ نگاهی به موسیقی فیلم «برف آخر»
- دلدادگی در بستر برف/ نگاهی به فیلم «برف آخر»
- «برف آخر»؛ فیلمی دوپاره
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





