لادن مستوفی، حمید حامی، لیندا کیانی و امیرحسین رستمی، به پروژه رئالیتی شو نوروزی تلویزیون که بهشکل بینالمللی تولید میشود، پیوستند.
به گزارش سینماسینما، این گروه از هنرمندان عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی، جزو هنرمندان ایرانی پروژه بینالمللی سعید ابوطالب هستند که با حضور هنرمندانی از چند کشور و در لوکیشنهای داخل و خارج از ایران، برای برنامههای نوروزی تلویزیون تولید میشود.

در این مجموعه، بازیگرانی از کشورهایی چون لبنان نیز حضور دارند.
نسخهی ایرانی این کار قبلا در مجموعه رئالیتی شو «رالی ایرانی» تجربه شد و ابوطالب پس از آن نیز چند رئالیتی شو دیگر با شکلهای مختلف و مضمونهایی متفاوت برای شبکههای تلوزیونی ساخت.
رئالیتی شو ژانر مورد توجهی در سینمای دنیاست. در این گونهی هنری، بازیگران از سناریو کار مطلع نمیشوند و خود آنها هم تا آخرین سکانس، مانند بینندگان، هر لحظه غافلگیر خواهند شد. از سوی دیگر، گروه تولید نیز با توجه به غیر قابل پیشبینی بودن رفتار بازیگران، همردیف بینندگان، تا پایان تولید با غافلگیریهایی مواجه میشوند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- رقابت «سامپو» در اسپانیا و کانادا
- جشنواره درسدن به «پریسان» ۳ جایزه داد
- لیندا کیانی و آرمین رحیمیان بازیگران «ماه پنهان» شدند
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- حضور «هفت بهار نارنج» در بخش رقابتی جشنواره داکا
- نمایش موزیکال «دیو و دلبر» / گزارش تصویری
- «دیو و دلبر» یک هفته تمدید شد
- ۱۰ اجرای پایانی تئاتر تمام موزیکال «دیو و دلبر»/ معرفی طراحان و عوامل کامل نمایش
- فیلمبرداری «چرا گریه نمیکنی؟» به پایان رسید
- گرگها زمستان ندارند/ کوتاه درباره فیلم «برف آخر»
- آغاز فیلمبرداری «در مدت معلوم۲» با حضور بازیگر فرانسوی
- پیچیده، ساکت، عاشق/ نگاهی به فیلم «برف آخر»
- مردد و کمرنگ/ نگاهی به موسیقی فیلم «برف آخر»
- دلدادگی در بستر برف/ نگاهی به فیلم «برف آخر»
- «برف آخر»؛ فیلمی دوپاره
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





