بهنوش بختیاری که در سریال نوروزی «بر سر دو راهی» به تهیهکنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقشی جدی ظاهر خواهد شد، درباره این تجربه و ویژگیهای آن سخن گفت.
به گزارش سینماسینما، بهنوش بختیاری بازیگر سریال «بر سر دوراهی» درباره حضور در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» گفت: آشنایی من با حامد عنقا به سالها پیش و زمانی بر میگردد که من منشی صحنه فیلم «انتخاب» آقای تورج منصوری بودم و آقای عنقا مشاور تهیه و نویسنده کار بودند. همینطور در گروه برنامهریزی و کارگردانی هم شرکت داشتند و همه پروژه به نوعی به گردن ایشان بود و آنجا لطف بزرگی به من کردند.
او افزود: یادم هست سریال «خانه به دوش» رضا عطاران شروع شده بود و من به او گفتم بازی در یک سریال به من پیشنهاد شده. او گفت منشی صحنه هستی میخواهی بروی؟ گفتم هرچه شما صلاح بدانی. گفت برو. گفتم آخر سخت است. گفت برو کارت را من انجام میدهم. اینگونه عنقا به علاوه مسئولیتهایی که همچون تولید و نویسندگی و کارگردانی داشت، مسئولیت کار من را هم قبول کرد.
بازیگر «ما همه با هم هستیم» ادامه داد: سریال «خانه به دوش» ساخته شد و حسابی گرفت. از آنجا کار بازیگری من گل کرد و شروع شد و من همیشه این را مدیون حامد عنقا هستم. با بهرنگ توفیقی هم که آشنایی ۲۰ ساله دارم. او رفیق و همکار خوب من است که از زمان شروع کارم توفیقی را می شناختم. قبلا در سریال «مسیر انحرافی» هم همکاری داشتیم و همچنین او سالها پیش کارگردان چند قسمت از کار کودک «مزه خوب زندگی» بود که من آنجا منشی صحنه بودم.
بختیاری درباره نقش خود در «بر سر دوراهی» اظهارداشت: در اولین صحبتی که برای حضور در این سریال با من شد، فهمیدم یک نقش جدی را برایم در نظر گرفتهاند و من هم به دلیل جدی بودن نقش همکاری را پذیرفتم. در این سریال کاراکتر ثریا را بازی میکنم که آدم خاصی است و اصلا شاد و شنگولی و انعطاف همیشگی من در نقشهایم در این شخصیت نیست.
او یادآور شد: کاراکترهای این سریال چند لایه هستند و تک بعدی نیستند. ثریا هم از این موضوع مستثنی نیست و کاراکتر چند بعدی دارد. در مجموع امیدوارم این سریال کار خوبی شود. همکاری با این گروه برای من که خیلی لذت بخش است و شکر خدا پشت صحنه خوبی داریم.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلمنامه
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
- ادمین فن پیچ بهنوش بختیاری به قتل رسید
- «آقای سانسور» در اکران آنلاین میلیاردی شد/ اتمام اکران در هفته آینده
- «سارقین عتیقه» به پایان فیلمبرداری رسید/ شروع مراحل پس از تولید
- کامنت تند بهنوش بختیاری درباره همکارانش/ پست اینستاگرامی سوسن پرور در حمایت از بازیگران نقشهای فرعی
- آقازادهها و حافظه جمعی/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- یکی به نعل، یکی به میخ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- انتقاد تند بهنوش بختیاری از حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت
- هیاهوی بسیار برای هیچ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- برآیند جامعهای غارتشده/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- حمله تند بهنوش بختیاری به سینا ولی الله : آقا سینا تو لات کوچه خلوتی
- ادامه ضبط بخش های پایانی «آقازاده» در تهران + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





