بهنوش بختیاری که در سریال نوروزی «بر سر دو راهی» به تهیهکنندگی و نویسندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقشی جدی ظاهر خواهد شد، درباره این تجربه و ویژگیهای آن سخن گفت.
به گزارش سینماسینما، بهنوش بختیاری بازیگر سریال «بر سر دوراهی» درباره حضور در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» گفت: آشنایی من با حامد عنقا به سالها پیش و زمانی بر میگردد که من منشی صحنه فیلم «انتخاب» آقای تورج منصوری بودم و آقای عنقا مشاور تهیه و نویسنده کار بودند. همینطور در گروه برنامهریزی و کارگردانی هم شرکت داشتند و همه پروژه به نوعی به گردن ایشان بود و آنجا لطف بزرگی به من کردند.
او افزود: یادم هست سریال «خانه به دوش» رضا عطاران شروع شده بود و من به او گفتم بازی در یک سریال به من پیشنهاد شده. او گفت منشی صحنه هستی میخواهی بروی؟ گفتم هرچه شما صلاح بدانی. گفت برو. گفتم آخر سخت است. گفت برو کارت را من انجام میدهم. اینگونه عنقا به علاوه مسئولیتهایی که همچون تولید و نویسندگی و کارگردانی داشت، مسئولیت کار من را هم قبول کرد.
بازیگر «ما همه با هم هستیم» ادامه داد: سریال «خانه به دوش» ساخته شد و حسابی گرفت. از آنجا کار بازیگری من گل کرد و شروع شد و من همیشه این را مدیون حامد عنقا هستم. با بهرنگ توفیقی هم که آشنایی ۲۰ ساله دارم. او رفیق و همکار خوب من است که از زمان شروع کارم توفیقی را می شناختم. قبلا در سریال «مسیر انحرافی» هم همکاری داشتیم و همچنین او سالها پیش کارگردان چند قسمت از کار کودک «مزه خوب زندگی» بود که من آنجا منشی صحنه بودم.
بختیاری درباره نقش خود در «بر سر دوراهی» اظهارداشت: در اولین صحبتی که برای حضور در این سریال با من شد، فهمیدم یک نقش جدی را برایم در نظر گرفتهاند و من هم به دلیل جدی بودن نقش همکاری را پذیرفتم. در این سریال کاراکتر ثریا را بازی میکنم که آدم خاصی است و اصلا شاد و شنگولی و انعطاف همیشگی من در نقشهایم در این شخصیت نیست.
او یادآور شد: کاراکترهای این سریال چند لایه هستند و تک بعدی نیستند. ثریا هم از این موضوع مستثنی نیست و کاراکتر چند بعدی دارد. در مجموع امیدوارم این سریال کار خوبی شود. همکاری با این گروه برای من که خیلی لذت بخش است و شکر خدا پشت صحنه خوبی داریم.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی در «گناه فرشته»
- صدور پروانه ساخت سینمایی برای دو فیلمنامه
- حامد عنقا: توفیق «مهمونی» طهماسب حسرت دارد نه نگرانی
- ادمین فن پیچ بهنوش بختیاری به قتل رسید
- «آقای سانسور» در اکران آنلاین میلیاردی شد/ اتمام اکران در هفته آینده
- «سارقین عتیقه» به پایان فیلمبرداری رسید/ شروع مراحل پس از تولید
- کامنت تند بهنوش بختیاری درباره همکارانش/ پست اینستاگرامی سوسن پرور در حمایت از بازیگران نقشهای فرعی
- آقازادهها و حافظه جمعی/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- یکی به نعل، یکی به میخ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- انتقاد تند بهنوش بختیاری از حذف سارا و نیکا از سریال پایتخت
- هیاهوی بسیار برای هیچ/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- برآیند جامعهای غارتشده/ نگاهی به سریال «آقازاده»
- حمله تند بهنوش بختیاری به سینا ولی الله : آقا سینا تو لات کوچه خلوتی
- ادامه ضبط بخش های پایانی «آقازاده» در تهران + عکس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





