تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 27778

لطیفیمحمدحسین لطیفی دربار سرنوشت پروژه‌های تلویزیونی و سینمایی «کربلایی کاظم ساروقی»، «هنگام بیداری»، «خواجه نصیر»، «از عشق آباد تا عشق آباد» و «مادر مادر مادر» صحبت کرد.

به گزارش سینماسینما، محمدحسین لطیفی درباره سریال «کربلایی کاظم ساروقی» گفت: من شنیده ام که قرار است ساخت این سریال آغاز شود اما باید بگویم ۱۲ سال پیش قرار بود من ساخت آن را آغاز کنیم اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد، به نظرم هر موقعی که تهیه کننده بتواند با چند بازیگر قرارداد ببندد و ما بتوانیم سر صحنه حضور پیدا کنیم کار ساخت سریال آغاز شده است، البته پیش از آن هم قرار بود «خواجه نصیر» و «از عشق آباد تا عشق آباد» را بسازم اما نشد.

وی با اشاره به فیلم سینمایی «مادر مادر مادر» گفت: من عاشق فیلمنامه «مادر مادر مادر» هستم اما با شخصی که همیشه با او مشورت می کنم، در این رابطه صحبت کردم و او گفت چند سالی برای ساخت این اثر صبر کن. بهتر است در حال حاضر دست به این کار نزنی. او به من مشورت فراسینمایی می دهد، برای مثال هنگامی که قرار بود «روز سوم» را بسازم به من گفت خداوند خیری را در ساخت این فیلم برای تو قرار داده است و به این ترتیب «روز سوم» را با سختی بسیار ساختم. تاسیس خیریه روز سوم بهترین خِیر فیلم سینمایی «روز سوم» برای من بود زیرا افراد بسیار زیادی از طریق آن خیریه به تحصیل پرداختند.

لطیفی در پایان درباره سریال «هنگام بیداری» خاطرنشان کرد: «هنگام بیداری» پروژه ای برای سازمان اوج بود که من خودم را تنها ۱۵درصد مقصر ساخته نشدن آن می دانم. به نظرم باید یک جاهایی کوتاه می آمدم اما نیامدم، باقی موارد بر عهده دوستان بود. ما ۱۳ ماه روی فیلمنامه «هنگام بیداری» کار کردیم و حتی دکور هم ساختیم. «هنگام بیداری» یک سریال ۱۷ قسمتی بود که من ۱۴ قسمت از آن را نوشته بودم. دوستان سازمان اوج تا قسمت چهاردهم از آن تعریف می کردند اما هنگامی که قسمت های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ را به آنها ارایه دادم به یکباره به من گفتند که باید فیلمنامه آن را عوض کنم اما من نپذیرفتم و به این ترتیب کار خوابید. می دانم که بعد از من دوستان دیگری هم برای ساخت «هنگام بیداری» به آن پروژه اضافه شدند اما باز هم این اتفاق نیفتاد، گویا قسمت نبود که ساخته شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها