تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 97208
«خوک» به کارگردانی مانی حقیقی عنوان بهترین فیلم جشنواره گرولاند را از آن خود کرد.

به گزارش سینماسینما، تازه‌ترین ساخته سینمایی حقیقی در جشنواره فیلم گرولاند که در شهر تولوز فرانسه برگزار می‌شود روی پرده رفت و در رقابت با آثار لارنس فون تریه و گاس‌پار نوئه  توانست جایزه بهترین فیلم این جشنواره سینمایی را از آن خود کند.

نخستین نمایش جهانی «خوک» در جشنواره فیلم برلین بود و در کنار حضورهای جشنواره‌ای اکران بین‌المللی آن نیز چند ماهی است آغاز شده.

هفتمین فیلم سینمایی حقیقی از اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ در روسیه و کشورهای اروپای شرقی روی پرده رفت و در حال حاضر در سوئیس اکران می‌شود.

در ادامه اکران جهانی «خوک» نمایش این فیلم سینمایی از سیزدهم آذرماه (پنجم دسامبر) در فرانسه آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان تازه‌ترین ساخته سینمایی حقیقی آمده است: «حسن خشمگین است. او مدتی است موفق به فیلم ساختن نشده. ستاره محبوبش صبر ندارد و می‌خواهد با کارگردانان دیگر همکاری کند. همسرش دیگر عاشقش نیست. دخترش بزرگ شده و دیگر مستقل است. مادرش پیر شده و کم‌کم حافظه خود را از دست داده. مزاحم جذابی او را هر جا می‌رود تعقیب می‌کند و اصرار دارد حسن او را وارد دنیای سینما کند. از همه بدتر، قاتلی در سطح شهر مشغول کشتن کارگردانان سینمای ایران است، اما حسن را نادیده گرفته. حسن رنجیده است: آیا او مهمترین فیلمساز این شهر نیست؟ پس چرا قاتل تحویلش نمی‌گیرد؟…»

حسن معجونی، لیلا حاتمی، پریناز ایزدیار، لیلی رشیدی، سیامک انصاری، مینا جعفرزاده، آیناز آذرهوش و علی مصفا از جمله بازیگران این فیلم هستند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها