محراب قاسم خانی که کارگردان اصلی مجموعه دور همی است؛ نوشت: از هفته گذشته به من اعلام کردند که دیگر نباید در لوکیشن برنامه «دورهمی» حضور پیدا کنم و به عبارتی ممنوع الورود به لوکیشن شدم.
به گزارش سینما سینما ،او ادامه داد :من و برادرم پیمان ۳ سال است که اجازه فعالیت در تلویزیون نداریم.متاسفانه دوستان در سازمان صداوسیما هیچ دلیلی برایم نیاوردهاند و فقط گفتند ممنوع الکاری.
«محراب قاسمخانی» که پیش از این در عناوین غیر رسمی از او به عنوان کارگردان برنامه «دورهمی» نام برده میشد، درباره عدم حضورش از هفته پیش در این برنامه گفت: از هفته گذشته به من اعلام کردند که دیگر نباید در لوکیشن برنامه «دورهمی» حضور پیدا کنم و به عبارتی ممنوع الورود به لوکیشن شدم.
وی ادامه داد: تا الان هم برای رفع این ممنوعیت پیگیریهای فراوانی کردم که لااقل دلیلش را متوجه شوم، اما متاسفانه دوستان در سازمان صدا و سیما هیچ دلیلی برایم نیاوردهاند و تنها به گفتن این جمله بسنده کردند که ممنوع الکاری.
نویسنده سریال «پژمان» در ادامه افزود: حتی از سه سال پیش من را در صدا و سیما ممنوع کردند و در این مدت نیز دو متن برای سریال نوشتم که یکی از آنها «تلفن» نام داشت و قرار بود تا مسعود ردایی و سعید آقاخانی آن را بسازند،اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و بعد از آن نیز چند قسمت از متن سریالی دیگر را در حال نگارش داشتم که به یکباره همه چیز منتفی شد.
قاسمخانی با اشاره به حضور خود در شبکههای مجازی نیز گفت: همانطور که میدانید در شبکههای مجازی فعالیت پررنگی دارم، اما این موضوع، دلیل ممنوع بودن کارهای من نیست،چراکه برادرم پیمان قاسمخانی هم با اینکه هیچ صفحهای در این شبکهها ندارد، ممنوع الفعالیت است.
نویسنده سریال «ساختمان پزشکان» در ادامه بیان داشت: به هر حال «دورهمی» برنامهای بود که ایده اولیهاش با من بود و حضور در آن را بسیار دوست داشتم،اما زمانی که چندین بار میگویند نباید قدم در لوکیشن برنامه بگذاری دیگر به غرور آدم برمیخورد.
برنامه «دورهمی» از نوروز ۹۵ روی آنتن شبکه نسیم رفت و در آن افرادی چون:مهران مدیری،سیامک انصاری،الیکا عبدالرزاقی،شقایق دهقان،مهران رنجبر،امیرمهدی ژوله و … به ایفای نقش پرداختند. همچنین از ابتدای کلید خوردن این برنامه، نام محراب قاسمخانی به عنوان کارگردان این برنامه مطرح شد،اما از قسمت ابتدایی نام او در تیتراژ «دورهمی» دیده نمیشد تا اینکه به جدایی وی از این برنامه که خود کارگردان آن بود منجر شد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایشهای راه یافته به «مسابقه تئاتر نوجوان» جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد
- با بازی امیرمهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی؛ «این دنیا یه کنسرت... به من بدهکاره» به صحنه برگشت
- امیر مهدی ژوله و الیکا عبدالرزاقی به تئاتر شهر میآیند
- فقدان معرفه النفس قرآنی/ یادداشت احمد میراحسان دربارهی شخصیتپردازی در سریال «برف بیصدا میبارد»
- پوریا پورسرخ به «برف بیصدا میبارد» پیوست
- حضور امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در مستندی درباره تیم ملی فوتبال
- نوشته مهراب قاسمخانی در حمایت از روحانی و لزوم شرکت در انتخابات
- یادداشت دوستان همکار عارف لرستانی درباره مرگ او/ رفتنات را چطور باور کنیم؟
- گلچین و آذرنگ خواهر و برادر شدند
- دخترهای زیبای ما کاری با صورتشان میکنند که باید نقش منفی بازی کنند
- با سریال های نوروز ۹۶ آشنا شوید / تنابنده، پورسرخ و دیرباز بازیگران نوروزی
- پست اینستاگرامی معترضانه زوج باریگر درباره مقصر جلوه دادن مردم در فاجعه پلاسکو
- بیژن میرباقری برای تلویزیون کارگردانی می کند
- توضیح خانم بازیگر درباره پشت پرده هزینه لباس هنرمندان برای جشنها
- بازیگر دورهمی: اجرای «دورهمی» نه به شیوه تلویزیون است و نه تئاتر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





