فیلم سینمایی «آشغالهای دوستداشتنی اصل» متقاضی اکران نوروز ۹۹ میشود.
به گزارش سینماسینما، محسن امیریوسفی تهیهکننده و کارگردان فیلم آشغالهای دوستداشتنی اصل گفت: مدتی پیش تقاضای پروانه نمایش این فیلم را به سازمان سینمائی دادم که گفتند این فیلم پروانه نمایش دارد و منع قانونی برای حضور آقای وثوقی در سینما وجود ندارد ولی هماهنگی با نهادی لازم است. به هر حال من تقاضای رسمی خود برای پروانه نمایش قانونی را به ارشاد دادم چون متقاضی اکران نوروز ۹۹ هستم.
او ادامه داد: همینجا باید از اقدام شجاعانه آقای طباطبائینژاد مدیرکل نظارت و ارزشیابی در نگارش نامهای تاریخی در ایام جشنواره و همراهی دکتر انتظامی هم تشکر کنم. در ایننامه مجوز نمایش آشغالهای دوستداشتنی اصل برای اهالی مطبوعات در جشنواره و نبودن منع قانونی برای حضور آقای بهروز وثوقی اعلام شد ولی جشنواره آن را نادیده گرفت.
امیریوسفی در ادامه گفت: لازم است از تلاشهای شهاب حسینی عزیز هم برای حضور این فیلم در جشنواره تشکر کنم. طبق نظر کارشناسان پخش و اکران، با توجه به پیام همدلانه و امیدبخش فیلم و نیز بازی جذاب آقای بهروز وثوقی در آن بعد از چهل و یکسال دوری از وطن، «آشغالهای دوستداشتنی اصل» میتواند از پرفروشترین فیلمهای نوروز ۹۹ باشد.
او ادامه داد: با توجه به اینکه نسخه قبلی این فیلم بعد از شش سال توقیف سلیقهای و زجرآور در بدترین زمان اکران به نمایش در آمد و هیچ اتفاق بدی نیفتاد؛ امیدوارم سازمان سینمایی با صدور پروانه نمایش نسخه جدید، راه را برای اکران این فیلم در نوروز ۹۹ هموار کند.
امیریوسفی در پایان گفت: امیدوارم اولین نمایش «آشغالهای دوستداشتنی اصل» در ایران باشد.
محسن امیریوسفی سال گذشته در مراسم تشییع ناصر ملکمطیعی در خانه سینما برای اولینبار بعد از ۴۰ سال صدای بهروز وثوقی را در این مراسم رسمی پخش کرد و امسال با ثبتنام غیرمنتظره فیلمش در جشنواره فجر از حضور بهروز وثوقی در نسخه جدید آشغالهای دوستداشتنی گفت که در سال ۱۳۹۱ فیلمبرداری شده و بهروز وثوقی در کنار شهاب حسینی، هدیه تهرانی، حبیب رضایی، شیرین یزدانبخش، صابر ابر، اکبر عبدی و نگار جواهریان ایفای نقش کرده است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- محسن امیریوسفی: آقای تقوایی عزیز! شما هنوز هم ناخدای کشتی سینمای مستقل ایران هستید
- نگاهی به فیلم «کندو»/ جهانی بدون ترحم
- دو تصویر از تاریخ دوبله ایران
- گروتسک و مشکل کتاب «هیولا»/در واکنش به ممنوع شدن پخش مجموعه داستان محسن امیریوسفی
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- بازخوانی اظهارات امیر یوسفی : چه شد که در برابرفاجعه توقیف سنتوری همه سکوت کردیم و چیزی نگفتیم؟
- اولین گردهمایی جوانان کانون کارگردانان سینما برگزار شد/ سینما به سمت حذف کارگردانان صاحب فکر و اندیشه میرود
- چرا کیارستمی جایزهی کوروساوا را به بهروز وثوقی اهدا کرد؟/ مرور یک خاطره از دو سینماگر
- تجلیل منتقد معروف بریتانیایی از فیلم «قیصر»/ فیلمی که اسکورسیزی و تارانتینو دوستش خواهند داشت
- گزارش مراسم بزرگداشت ابراهیم وحیدزاده/ کارگردانی وفادار به سینمای کمدی
- در لایو «هنرمندان و مسئولیت اجتماعی» مطرح شد/ امیریوسفی: فضای مجازی تنها مامن این روزهایمان برای تمرین دموکراسی است
- واکنش بهروز وثوقی به انتشار اخباری درباره بازگشتش به ایران
- رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور: مانعی برای آمدن بهروز وثوقی به ایران نیست/ بستر برای بازگشت هنرمندان مهیا شده
- قسمت دوم همسفر پس از ۴۵ سال با حضور بازیگران اصلی ساخته می شود
- برشهای کوتاه/ تصاویری از نقشآفرینی بهروز وثوقی در فیلم طوقی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





