
بعد از قطعی شدن حضور محمدرضا گلزار در مجموعه «عاشقانه»، ساره بیات نیز به تازگی به این پروژه پیوست.
به گزارش سینماسینما، سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلستانه همچنان در مرحله پیش تولید به سر می برد و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته اواخر شهریور مقابل دوربین خواهد رفت.
سازندگان این مجموعه بعد از قطعی شدن حضور محمدرضا گلزار به عنوان یکی از نقش های اصلی، به تازگی نیز با ساره بیات برای حضور در این پروژه به توافق رسیده اند.
ساره بیات نیز مانند گلزار در «عاشقانه» اولین همکاری خود را با منوچهر هادی تجربه خواهد کرد.
بیات به تازگی بازی در فیلم های سینمایی «لابی» و «جاده باریک می شود» را به پایان رسانده است و با مجموعه جدید هادی برای اولین بار در سریالی برای شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش می پردازد.
«عاشقانه» جزو آثار پربازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی محسوب می شود و در روزهای آتی قرار است چندین بازیگر مطرح دیگر نیز به آن اضافه شوند.
این مجموعه ۱۵ قسمتی در تهران، شمال کشور و دبی مقابل دوربین خواهد رفت و در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.
«عاشقانه» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد…
نگارش متن ها همچنان توسط علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی در حال انجام است و تا روزهای پایانی تولید نیز ادامه خواهد داشت.
عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: کارگردان: منوچهر هادی، تهیه کننده: مهدی گلستانه، نویسندگان: علیرضا کاظمی پور، سعید جلالی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، طراح صحنه: رضا مهدی زاده، چهره پردازی: امید گل زاده، تدوین: موحد شادرو، آهنگساز: بهزاد عبدی، طراح لباس: الهام شعبانی، صدابردار: وحید دوزنده، برنامه ریز: سیدجواد حسینی، دستیار یک کارگردان: علی سخنگو، مشاور تهیه: محسن قاسمی، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، عکاس: سهراب ولدبیگی، پشت صحنه: مهدی کریمی، علی ساعدی، فضای مجازی: محمد حیدری، دستیار اول طراح صحنه: مسعود تاروردی، دستیار کارگردان: شهاب محسن نژاد، مدیران تدارکات: حسین فیض آبادی، یوسف آقایی، دستیار لباس: سما ستوده، تدارکات: سعید محبوبی، محسن ظفری، مهدی حیدری، محمد الماسی، سرمایه گذاران: محمدرضا نادری، مهدی گلستانه.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- درباره سریال «محکوم»/ محکوم به تماشا
- «محکوم» در راه شبکه نمایش خانگی
- پخش مسابقه «پانتولیگ» با اجرای محمدرضا گلزار از امشب
- تاریخی که سینما نشد/ نگاهی به فیلم «عنکبوت»
- بازنمایی ژورنالیستی یک قاتل ایدئولوژیک بر پرده نقرهای/ نگاهی به فیلم «عنکبوت»
- گزارشی از مراسم اکران خصوصی «عنکبوت»/ ایرجزاد: هنگام ساخت فیلم با خط قرمزهای زیادی مواجه بودیم
- اکران خصوصی فیلم عنکبوت / گزارش تصویری
- راهیابی «عنکبوت» به سیزدهمین جشنواره بینالمللی بنگلور هند
- اختتامیه جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- آغاز داوری/ یادداشت داوران جشنواره فجر خطاب به مخاطبان سینما
- داوران بخش «سودای سیمرغ» جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- دروغ گفتن یا دروغ نگفتن، مسئله تنها این نیست/ نگاهی به «جدایی نادر از سیمین»؛ به مناسبت دهمین سالِ اکرانش
- لیلا حاتمی بازیگر فیلم جدید حمید نعمتالله شد
- نقدی بر فیلم «هزارتو»/ «رازهای پردردسر»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





