
محمد متوسلانی معتقد است: در جشنواره های خارجی و فجر ملی کارهای اساسی و تغییرات آنچنانی چشمگیری روی نداده است.
به گزارش سینماسینما ،کارگردان «کفش های میرزا نوروز» درباره عملکرد حیدریان در دوران ریاستش بر سازمان سینمایی، به بانی فیلم گفت: در این باره زیاد نمی توانم اظهارنظر کنم، به خاطر اینکه خیلی در جریان عملکردشان نیستم. آنچه به نظر می رسد اینکه تغییرات عمده ای صورت نگرفته است. چیزی که در سینمای ایران می بینم، اینکه لااقل آن تغییری که انتظار داشتیم به وجود نیامده و به دلیل اینکه رییس سازمان سینمایی باید کاری می کرد تا سینمای ایران حرکت چشمگیری داشته باشد.
بازیگر «گناهکاران» درباره احتمال انتصاب رییس سازمان سینمایی جدید از بین گزینه های موجود افزود: احتمالاً علیرضا تابش رییس سازمان سینمایی شود.
کارگردان «هر چی تو بخوای» درباره اینکه رییس سازمان سینمایی تا چه حد به وظایفش عمل کرده، عنوان کرد: در این زمینه حرکتهای چندان مثبتی ندیدم و حتی در جشنواره های خارجی و فجر ملی کارهای اساسی و تغییرات آنچنان چشمگیری در این باره ندیدم.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- یک یادداشت کوتاه برای مردی بزرگ/ آقای متوسلانی نازنین ۹۰ سالگیتان خجسته
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- یکی پاسخگو باشد/ درباره «لایههای دروغ»
- انتشار مدرکی که نشان میدهد فعالیت تمامی بازیگران پیش از انقلاب بدون مانع است
- محمد متوسلانی از جمشید مشایخی میگوید/ خاطراتی از رودخانه و جکوزی
- «مرد اردیبهشت»/ یادی از احمد نجیبزاده
- محمدمهدی حیدریان در پاسخ به برخی شائبهها: نه سازمان سینمایی نیازی به حضور مستقیم دارد نه من چنین وظیفه و تمایلی دارم
- محمد متوسلانی: نگاه حاکمیتی به سینما، سیمرغهای فیلم نرگس آبیار را افزایش داد
- افتتاح بزرگترین پردیس سینمایی جنوب تهران همزمان با فیلم فجر
- نیک بین:حیدریان شروع خوبی داشت امابه بحران هایی برخوردکردکه عملکردش را تحت الشعاع قرار داد
- واکنش مهرزاد دانش به اظهارات حیدریان درباره فیلم خانه پدری
- طعنه تند رضا مقصودی به اظهارات حیدریان درباره فیلم خانه پدری
- واکنش حیدریان به اجرای قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان
- بهای برق مراکز خدمات فنی سینمای ایران فرهنگی شد
- اولین گفتوگوی رییس سازمان سینمایی در سال ۹۷
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد





