بازیگر سریال «جشن سر برون» درباره تجربه حضور در این سریال و خونهای بسیاری که در روایت تاریخی آن بر زمین ریخته میشود، توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش سینماسینما محمود پاک نیت با اشاره به فعالیت این روزهای خود در سریال «جشن سر برون» به کارگردانی مجتبی راعی عنوان کرد: بازی من در «جشن سربرون» تقریباً در حال اتمام است. حدود ۹ ماه در این سریال بازی داشتم و حالا روزهای پایانی نقش من است.
وی درباره رعایت پروتکلهای بهداشتی سر صحنه سریال و فشار و استرسی که ممکن است بازیگر داشته باشد، بیان کرد: این موارد رعایت میشود اما بیشتر برای عوامل پشت صحنه خوب است، به هر حال همه عوامل سریال میتوانند ماسک بزنند اما بازیگر از صبح باید برای گریم برود که گریمور هم در ارتباطی تنگاتنگ با شما قرار دارد و بعد از گریم هم نباید ماسک بزنید چون ممکن است گریم خراب شود. در این صورت تا شب که به خانه میروید باید فقط به خدا توکل کنید که مشکلی پیش نیاید و دچار بیماری نشوید.
پاک نیت درباره قصه «جشن سربرون» نیز اظهار کرد: این سریال فضایی تاریخی دارد که به دوره قاجار میرسد و من نقش یکی از خوانین فارس را بازی میکنم. شخصیتی منفی و آدمکش است که تجربه ایفای نقش آن برای من بسیار جذاب است.
این بازیگر در ادامه درباره فضای سریال توضیح داد: قصه و فضای سریال بیشتر حول محور همین خانها و قدرتطلبیها و جاهطلبیهای آنها میگذرد. فیلمنامه و متن سریال بسیار جذاب است و من از آنجایی که کار تاریخی را دوست دارم فضای این مجموعه هم برایم جذاب و پرکشش است.
بازیگر سریال «روزی روزگاری» با اشاره بهعنوان «جشن سر برون» و ارتباط آن با قصه هم بیان کرد: وقتی خانوادهای در عشایر میخواهند ازدواج کنند مادر عروس قالیای را برای هدیه دادن به خانواده مرد میبافند و زمانیکه قیچی میاندازند برای بافت آن قالی نوعی جشن میگیرند که جشن «سربرون» نامیده میشود. چون سر قالی را میزنند و در عین حال در این سریال سر بریدنهای زیادی هم رخ میدهد که مرتبط با همان عنوان است.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آتش و باد کمکم میگسترد/ نگاهی به سریال «آتش و باد»
- دو سال پس از رونمایی در جشنواره فجر؛ «شین» از چهارشنبه روی پرده میرود
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- روایت مجتبی راعی از آخرین وضعیت سریالش/ با وجود حسین زندباف جشن سربرون دیدنی است
- تصویربرداری سریال «جشن سربرون» در خاوران ادامه دارد
- نجاریان: پخش «جشن سربرون» نیمه دوم سال ۱۴۰۰/ استفاده از برف مصنوعی
- تصاویری از نقشآفرینیهای محمود پاک نیت به مناسبت تولدش
- واکنش فرزند کریم اکبری مبارکه به اظهارات تهیهکننده سریال «جشن سربرون»
- بخشهایی از فیلم «عصر روز دهم» + ویدئو
- اختصاصی سینماسینما/ مجتبی راعی: سینایی انسانی اخلاقمدار و بی ادعا بود
- محمود پاک نیت از دشواریهای بازیگری در دوران کرونا میگوید/ لزوم رعایت کامل فاصله اجتماعی
- با تغییر تهیه کننده، سریال مجتبی راعی وارد مرحله پیشتولید شد
- /اختصاصی /مجتبی راعی در انتظار بودجه برای ساخت یک سریال تاریخی با موضوع پیروزی مشروطه خواهان
- روایت محمود پاکنیت از خاطره رهبر انقلاب از «روزی روزگاری»
- واکنش محمود پاکنیت به سواستفاده برخی سلبریتیها از اعتماد مردم
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





