دو فیلم «علفزار» و «چند میگیری گریه کنی ۲» از روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به نمایش در میآیند.
به گزارش سینماسینما به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، روح الله سهرابی مدیرکل عرضه و نمایش فیلم با اعلام این خبر افزود: با توجه به عدم معرفی نمایندگان صنوف که لازمه تشکیل شورای صنفی نمایش است و نظر به پایین آمدن کف فروش فیلمهای سینمایی «شادروان» در گروه ماندانا و «مرد بازنده» در گروه ملت، از روز چهارشنبه مورخ ۲۸ اردیبهشت فیلمهای سینمایی «علفزار» در گروه سینمایی ملت و «چند میگیری گریه کنی ۲» درگروه سینمایی ماندانا به نمایش در میآیند.
سهرابی اضافه کرد: بر اساس نظام نامه اکران بعد از تشکیل شورای صنفی نمایش متشکل از نمایندگان صنوف کارگردانان، تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران برنامههای جاری اکران توسط این شورا برنامه ریزی و اعلام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: تا زمان تشکیل شورای صنفی نمایش، شورای راهبردی اکران نسبت به رصد وضعیت فروش، بررسی درخواستهای فیلمهای دارای پروانه نمایش داوطلب اکران در کنار سایر امور کلان محوله از سوی ریاست سازمان سینمایی اقدام خواهد کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به آمار گیشه پیش از اکران «بخارست»؛ آیا رکورد «انفرادی» میشکند؟
- دو فیلم کمدی و یک فیلم اجتماعی تلخ؛ پرفروشهای سینمای ایران از ابتدای سال
- گلایه بهرام رادان از شرایط اکران «علفزار»/ زیرمجموعههای خود وزارت ارشاد هم از قانون مافوق خود تبعیت نمیکنند
- نگرانی پخشکننده فیلم «علفزار» از قدرت گرفتن یک تفکر خاص در سینما
- بررسی آمار فروش فیلمها؛ آیا بلیت نیم بها گیشه سینما را نجات میدهد؟
- چهار فیلم جدید در دو روز ۳۰۰ میلیون فروختند/ استقبال سرد مخاطبان و انصراف پخشکنندهها از اکران فیلمها
- تهیهکننده «چند میگیری گریه کنی ۲»: قیمت تیزر در زمان مناسب در شبکه یک، ثانیهای ۳۳۰میلیون تومان است
- پخشکننده «علفزار»: مدیران باید از فیلمها دفاع کنند/ پژمان جمشیدی نعمتی برای سینمای ایران
- ابوالفضل پورعرب: همه زورشان به هنرمندان رسیده که از آنها مطالبه کنند؟
- «سگ بند» و «انفرادی» همچنان در صدر فروش/ گیشه سینما سردتر میشود؟
- اکران «علفزار» از اوایل هفته آینده آغاز میشود
- پخشکننده فیلم سینمایی «انفرادی»: وقتی دغدغه ماکارونی هست کسی سینما نمیرود
- پروانه نمایش برای دو فیلم صادر شد
- لامینور و علفزار مشکلی برای اکران ندارند ولی برای اکران نوروز انتخاب نشدند
- بازبینی «علفزار» توسط نمایندگان قوه قضائیه/ نسخه اکران نوروزی با نسخه جشنوارهای فرقی نخواهد داشت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





