تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 15014

ایوبیرئیس سازمان سینمایی در برنامه سینمای ایران از ناتوانی مدیریت فرهنگی کشور برای برنامه‌ریزی درازمدت سخن گفت و تاکید کرد: مدیریت فرهنگی در کشور معادلات بسیاری دارد و همین مسئله اجازه نمی‌دهد تا برنامه‌های درازمدت در کشور اجرا شود.

به گزارش سینماسینما،  حجت الله ایوبی (رئیس سازمان سینمایی) با اشاره به روند برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: مهمانان خارجی حاضر در جشنواره معتقد هستند که این جشنواره بسیار خوب برگزار شده و از سطح کیفی خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه معتقد نیست دو بخش ملی و فجر از هم جدا شده‌اند؛ گفت: ظاهر ماجرا این است که این دو جشنواره در شکل اجرا از هم جدا شده‌اند اما واقعیت این است که ما تصمیم گرفتیم در دوسال گذشته بخش بین‌الملل جشنواره را واقعا برگزار کنیم زیرا تا قبل از این بخش برگزار نمی‌شد.

وی که شب گذشته (جمعه ۳اردیبهشت) در برنامه سینمای ایران شبکه چهار سیما حضور پیدا کرده بود؛ ادامه داد: بسیاری از سینماگران امروز علاقه دارند آثارشان را برای نمایش به جشنواره فیلم فجر بدهند و کشورهای مختلف می‌خواهند به ایران سفر کنند.

ایوبی ادامه داد: پردیس چارسو برای برگزاری بخش ملی و بین‌الملل جشنواره فیلم فجر بسیار مناسب است و امسال تلاش زیادی صورت گرفت تا این میزبانی به خوبی انجام شود.

ایوبی درباره برنامه‌های درازمدت خود برای جشنواره فیلم فجر در بخش ملی و جهانی گفت: ما بسیار دوست داریم تا درازمدت برنامه‌ریزی کنیم اما واقعیت این است که مدیریت فرهنگی در کشور ما یک معادله ۵۰۰ هزار مجهولی است و همین مسئله نمی‌گذارد که بتوان یک برنامه درازمدت تدوین کرد.

منبع: ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها