عبدالله علیخانی تهیهکننده و مدیر سینما «عصر جدید» بیان کرد که تصاویر منتشر شده درباره تخریب این سینما صحت ندارد و ما تنها میخواستیم صندلیها را عوض کنیم.
عبدالله علیخانی تهیهکننده و مدیر سینما «عصر جدید» درباره انتشار تصاویری از این سینما که منجر به شکلگیری شائبه تخریب آن در فضای مجازی شده است، گفت: ما این سینما را به دلیل کرونا تعطیل کردهایم تا ببینیم اوضاع چگونه میشود و سینماها چه روندی طی میکنند. در این شرایط ما بلاتکلیف هستیم.
وی درباره تصاویر منتشرشده از سینما بیان کرد: ما سینما را تخریب نکردهایم. اینکه چند صندلی سینما را عوض کردهایم به معنی تخریب است؟ صندلیها برای پنجاه سال پیش بود ما میخواستیم صندلیها را عوض کنیم، به همین دلیل صندلیهای قدیمی را جمعآوری کردیم ولی به ناگاه کرونا پیش آمد. به همین ترتیب ما صبر کردیم تا ببینیم وضعیت چگونه میشود.

علیخانی بیان کرد: ما بلاتکلیف هستیم مثل کسی که در کماست، دکتر نه میگوید زنده است نه درگذشته است. با این وضعیت تورم و فروش کم سینماها باید ببینیم میتوانیم کاری کنیم یا نه. دو سال پیش وقتی اولین بار خبر ورود کرونا به ایران رسانهای شد همه گفتند چند روز دیگر به وضعیت عادی برمیگردیم و سالنها باز میشود اما این وضعیت دو سال ادامه دار شد. ما باید ببینیم میشود مخارج کمرشکن و مخارج تعویض صندلیها را مدیریت کنیم یا نه. نمیدانم آن عکسها را چه کسی منتشر کرده است.
منبع: مهر

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سینماهایی که آماده کوبیدن میشوند
- عبدالله علیخانی: اختلال در فرآیند بلیتفروشی سینماها با قطعی برق/ هیچ حمایتی نیست!
- علیخانی : سینماهای دوسالنه در حال تعطیلی هستند /در سینمای عصر جدید تعدیل نیرو نداشتیم
- واکنش تند عبدالله علیخانی به ماجرای فیلمسوزی: اگر ناراحتید، اکران نکنید
- «خالتور» به سینماها میآید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نگاهی به «عروج» به بهانه زادروز لاریسا شپیتکو/ لحظه روبرو شدن با «خود»
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- حقایقی درباره فیلم یک تکه نان به بهانه پخش آن از شبکه نمایش
آخرین ها
- یک واکنش دیرهنگام؛ بیانیه آکادمی داوری در پی خشونت علیه برنده اسکار
- پس از ۴ دهه برگزاری در یوتا؛ جشنواره ساندنس به کلرادو میرود
- فرشته سقوط کرده/ نگاهی به فیلمنامه «هیات منصفه شماره ۲» با بررسی عناصر مشترک درامهای دادگاهی
- «داستان سلیمان»؛ یک داستان واقعی از هزاران پناهجوی جهان
- «یک نبرد پس از دیگریِ» دیکاپریو کوتاهتر شد!
- یک عشق بی رحم،مجازات اعدام را در بریتانیا لغو کرد
- اکران آنلاین «زودپز» در شبکه نمایش خانگی
- نتفلیکس با «صد سال تنهایی» به یک رمان کلاسیک «غیرقابلاقتباس» جان میبخشد
- «ذهن زیبا»؛ اتفاقی زیبا در تلویزیون
- اسرائیل، کارگردان برنده اسکار را بازداشت کرد
- یک جایزه برای مجری اسکار؛ کونان اوبراین، جایزه مارک تواین را گرفت
- برای دستاوردهای یک دهه فعالیت حرفهای؛ بالاترین تجلیل سینمایی بریتانیا از تام کروز
- داوری فیلمساز ایرانی در جشنواره مورد تایید اسکار
- نگاهی به «اکنون»/ هنرِ شنیدن
- «بیگانه» کامو مقابل دوربین کارگردان فرانسوی میرود
- «روایت ناتمام سیما» قاچاق شد/ علیرضا صمدی: خواهش میکنم نسخه غیرقانونی را نبینید
- نقدچیست؟ منتقدکیست؟
- نوروز موسیقایی با فیدیبو؛ برنامه فستیوال موسیقی «گوشه» اعلام شد
- دارن آرونوفسکی میسازد؛ اقتباس سینمایی از رمان «کوجو»
- «بیصدا حلزون»؛ تلخی میان تصمیم و تسلیم
- «سلب مسئولیت»؛ کابوسی پنهانشده پشت نور
- خبرهای اختصاصی سینماسینما از جشنواره کن؛ مجیدی و فرهادی نمیرسند/ در انتظارِ روستایی، پناهی، مکری، کاهانی و اصلانی
- اختصاصی سینماسینما- کنفرانس خبری؛ ۱۰ آوریل/ احتمال حضور جارموش، لینکلیتر، اندرسن، مالیک و برادران داردن در جشنواره کن
- تبعات کرونا و اختلافات حقوقی با برادران وارنر؛ اعلام ورشکستگی شرکت تولیدکننده فیلمهای «ماتریکس» و «جوکر»
- به هر سازی رقصیدیم غیر از ساز دل خویش/ این بهاریه نیست، نامهای است برای امیروی امیر نادری
- تفاوت ساعت «۶ صبح» و «۵ عصر»
- پوستر بخش ۱۵ روز کارگردانان جشنواره کن منتشر شد
- یادداشت علیرضا داود نژاد برای مهدی مسعود شاهی
- هدیه نوروزی سوینا؛ انتشار نسخه ویژه نابینایان «پدرخوانده (۲)» با صدای فرهاد اصلانی
- یک جایزه دیگر برای «دانه انجیر معابد»/ برندگان جوایز فیلم آسیایی معرفی شدند