تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۷:۰۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 71454

به گفته حمیدرضا قربانی تدوینگر فیلم سینمایی «دوباره زندگی»، این اثر در مراحل پایانی تدوین است.

به گزارش سینماسینما، حمیدرضا قربانی تدوینگر فیلم سینمایی «دوباره زندگی» به کارگردانی رضا فهیمی گفت: در حال حاضر «دوباره زندگی» مراحل پایانی تدوین را سپری می کند.

وی درباره انگیزه خود برای همکاری با این پروژه توضیح داد: ۲ عامل مشوق من برای مونتاژ «دوباره زندگی» بود؛ اولین عامل فیلم کوتاه و تاثیرگذار «کودکان ابری» رضا فهیمی بود. در آن فیلم مشخص بود که کارگردان آینده خوبی خواهد داشت. دومین عامل فیلمنامه فیلم «دوباره زندگی» بود که تمامی معیارهای یک فیلمنامه خوب را داشت و با ذهنیت من منطبق بود.

قربانی ادامه داد: پس از شروع کار متوجه شدم انتخابم درست بوده است و رضا فهیمی به درستی فیلم را کارگردانی می‌کند و برخلاف برخی کارگردان‌های اول که با دکوپاژهای پیچیده و بی‌ربط نسبت به فیلمنامه سعی می‌کنند کارگردانی خود را به رخ بکشند، او هیچگاه و در هیچ سکانسی این کار را نمی‌کرد و همیشه با کارگردانی منسجم پلان‌هایی که به درستی قصه را روایت می‌کرد و در خدمت فیلمنامه بود در اختیار من می‌گذاشت.

وی در پایان با اشاره به بازیگران فیلم سینمایی «دوباره زندگی» تاکید کرد: بازی‌های یکدست و روان گلاب آدینه و شمس لنگرودی نیز یکی از نقاط قوت کار بود و این ۲ فاکتور به من کمک ‌کرد که به درستی این فیلم را تدوین کنم.

فیلم سینمایی «دوباره زندگی» اولین ساخته بلند سینمایی رضا فهیمی است که برای نمایش در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می شود.

گلاب آدینه در کنار شمس لنگرودی شاعر در این فیلم حضور دارد.

عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده: حسین پورمحمدی، نویسندگان: مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس زاده، تدوین: حمیدرضا قربانی، منشی صحنه: آرزو قربانی صدابردار: سیدوحید رضویان، مدیر تولید: حسین فرضی زاد، طراح چهره پردازی: سیدجلال موسوی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، مشاور رسانه ای: احسان عباسی.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها