روزنامه همشهری نوشت :مزدک میرزایی اخیرا در یک ارتباط زنده اینستاگرامی با مخاطبانش جملاتی به زبان آورده که شایعه اختلاف او با عادل فردوسیپور را بهوجود آورد. از مزدک در مورد دلایل ترک ایران پرسیده بودند و او هم استناد کرده بود به حرفهایی که جواد خیابانی و رضا جاودانی در این مورد زدند. مرور حرفهای این۲ نفر نشان میدهد آنها از توجه بیش از حد شبکه ۳ به یک شخص خاص آزرده شدهاند. در مورد اینکه این شخص خاص کیست، اختلاف نظر وجود دارد. بعضی تصور کردند منظور آنها محمدحسین میثاقی است و برخی هم این فرد عزیزکرده را عادل فردوسیپور دانستند. آیا توجه بیش از حد به عادل باعث ناراحتی مزدک شده؟ این سؤال آنقدر از میرزایی پرسیده شد که او به تازگی در یک پست مستقل صراحتا موضوع را تکذیب کرد. مزدک نوشت ۲۵سال است عادل را میشناسد و جز خوبی چیزی از او ندیده. او حتی ناراحتیاش از تعطیلی نود را هم یادآوری کرد.
حتی بدون این تکذیب صریح هم میشد فهمید اختلاف مزدک و عادل واقعیت ندارد. دست بر قضا رابطه این ۲ تا زمان حضور میرزایی در ایران طوری بود که عباراتی همچون محترمانه و «وفادارانه» بهترین توصیف برای آن است. شاید در اینترنت به سختی بتوان ۲یا ۳ عکس مشترک از میرزایی و فردوسیپور پیدا کرد، اما فراموش نکنیم مزدک سالهای سال گوینده آیتم نود تا نود بود؛ آیتمی که به اتفاقات بین دو برنامه نود اختصاص داشت. او حتی متن سؤال پیامکی برنامه نود را هم برای دوستش میخواند و با اینکه خودش گزارشگر مشهوری شده بود، از انجام این کار جزئی برای فردوسیپور ابایی نداشت.خلاصه اینکه ماجراهای اخیر و پیام مزدک در مورد عادل، بار دیگر افسوس از دست دادن این ۲ صدا را برای مخاطبان تلویزیون ایران زنده کرد. میرزایی از شرایطی که بر او تحمیل شد رنجید و بدون تعارف خودش هم در انتخابش اشتباه کرد، ماجرای عادل اما بهمعنای واقعی کلمه یک فرصتسوزی بزرگ و حقیقی است. ظریفی میگفت این اواخر حتی به بهانه پخش یک بازی غیرمهم ملی در شبکه سه هم پخش نود لغو میشد، اما میثاقی و برنامهاش حتی در شرایط تعطیلی فوتبال بابت کرونا هم هر هفته خیلی شیک و منظم روی آنتن هستند!
برچسبها: عادل فردوسی پور, مزدک میرزایی
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- توضیح روابط عمومی ساترا درباره برنامه عادل فردوسیپور در آپارات
- گزارشگری فردوسیپور ممنوع شد؟/ مدیرعامل فیلیمو فایل صوتی منتشر کرد
- وداع رسمی عادل فردوسیپور با صداوسیما با تیتراژی ۹۰ ثانیهای
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- آقای جبلی! صراحت بیشتری داشته باشید /یک بار برای همیشه تکلیف ۹۰ را مشخص کنید
- چرا فردوسی پور کنار گذاشته شد؟ محمد سرافراز: مدیر شبکه ۳ خواست خودی نشان بدهد ۹۰ را تعطیل کرد
- مدیر مخالف عادل فردوسیپور از شبکه ۳ رفتنی شد؟/ شبکه ۲ یا سیما فیلم در انتظار فروغی
- وقتی فردوسیپورها نباشند…
- عادل که نباشد علیفر الگو می شود!
- چرا عادل فردوسیپور، محبوبِ سینماگران است
- معرفی برگزیدگان جشنواره بینالمللی فیلمهای ورزشی ایران/ فوتبال ۱۲۰، بهترین برنامه ورزشی از نگاه مردم
- ساترا اجازه پخش برنامه علی کریمی درباره انتخابات فوتبال را نداد
- فردوسیپور عذرخواهی کرد
- آغاز ماراتن جشنواره سی و نهم فجر / گزارش تصویری
- بغض عادل ما را بس
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





