«گذر موقت» سومین فیلم بلند افشین هاشمی بازیگر و کارگردان سینما و تئاتر ۲۳ مهرماه در لوکیشن بیمارستان عمل کلید خورد.
به گزارش «سینماسینما»، اسماعیل محرابی بازیگر قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از سالها دوری از این حوزه مقابل دوربین هاشمی رفته است و مسعود کرامتی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون هم در نقش مقابل او در «گذر موقت» حضور دارد.
از دیگر بازیگرانی که تاکنون حضورشان در «گذر موقت» قطعی شده است میتوان به پانته آ بهرام، شبنم فرشادجو و شقایق دهقان اشاره کرد.
«گذر موقت» داستان دو پیرمرد است که در شبی تاریک، تصمیمی مفرح میگیرند. این فیلم دومین همکاری مشترک مهدی رحمانی با افشین هاشمی بعد از فیلم «برف» است.
عوامل تولید این فیلم فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: افشین هاشمی، سرپرست گروه کارگردانی: امین قوامی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ساوش رمضانلو، منش صحنه: شیدا باسمه چی، گروه کارگردانی: احسان بیاتفر و نیوشا ضرابی، گروه فیلمبرداری: مدیر فیلمبرداری: اصغر رفیعی جم، فیلمبردار: احسان رفیعی جم، دستیار دوم فیلمبردار: سالار اردستانی، دستیار دوم: محمد بختیاری، دستیاران: مهدی رجبی، حسین داوودی، علی نهاردانی، شهباز رضایی، سیامک رفیعی جم، طراح گریم: عبدالله اسکندری، مجریان گریم: مانی اسکندری، دانیال حقیقت، ناز بانو سام خواه، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، دستیار اول صحنه و لباس: محمدرضا امینزاده، مدیر صحنه: بابک تکریم، دستیار لباس: مهسا امینی شکیب، دستیار صحنه: سعید بیات، صدابردار: طاهر پیشوایی، دستیار اول صدا: جمال دهقانی، دستیار دوم: حامد قاسمی فرد، جلوههای بصری: امیر سحرخیز، مدیر تبلیغات و مشاور رسانهای: بیتا موسوی، عکاس: مریم مجد، فیلمبردار پشت صحنه: ایمان بیات فر، مسئول فضای مجازی: آریان امیرخان، مسئول هنروران: مریم دلقمی، تهیه کننده: مهدی رحمانی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، مدیرتدارکات: مهدی شعرباف، دستیار اول تدارکات:علی ولیپور، دستیاران: مهدی سعدی، محمد محمدخانی، حجت خوشنور، سجاد کریمی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- طراحی در سینما در هفته طراحی تهران
- آیا سیر تطور نمایش خانگی، کابوسی برای تلویزیون و سینماست؟
- مهر آمد، سینما هم میآید؟!
- سینمای ایران در دهه آینده/ به مناسبت روز ملی سینما
- چرا دراماتیک نیستیم؟/ سینمای جزئیات، سینمای کلیات
- فصل جدید همکاری سینما و تلویزیون با تشکیل کارگروه مشترک
- صِفر، نوزده/ سوءتفاهم دربارهی مفهوم قضاوت
- عاشقانی که چراغ صحنه را روشن نگاه داشتهاند
- مواضع تند و تیز وزیر پیشنهادی ارشاد/ خانه سینما وجاهت قانونی ندارد، فیلمها ضدارزش و غیراخلاقیاند
- مردی که زیاد میدانست/ در یادبود حمیدرضا صدر
- تا کی به انتظار؟!
- سینما و دههای که شصت بود!
- لیست فیلمهای سینمایی ایرانی فیلمخانه ملی منتشر شد
- سواد رسانهای و جامعه ایرانی
- برشهای کوتاه/ تلاقی نقاشی و سینما (ون گوگ)
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





