مصطفی کیایی که اکران فیلم کمدی «مطرب» را از امروز در سینماها آغاز میکند، میگوید: همیشه دوست داشتم فیلمی بسازم که حال و هوای موزیکال داشته باشد.
به گزارش سینماسینما، کیایی ۱۰ سال قبل اولین فیلم سنیمایی خود را با نام «بعدازظهر سگی سگی» ساخت و در طول این سالها آثار دیگری را جلوی دوربین برد که هر کدام در عین داشتن فضایی متفاوت، بیشتر دغدغهای اجتماعی را نشان میدادند. او حالا هفتمین فیلم سینمایی خود را در روزهایی که خیلی از سینماگران از اکران تابستان سینما دلزده هستند روی پرده میآورد اما تاکید دارد که برای «فروش» سراغ ساخت فیلم کمدی نرفته است.
«مطرب» قرار بود چهارشنبه هفته قبل روی پرده رود اما پس از توقیف فیلم «خانه پدری» ناگهان اعلام شد که این فیلم به دلیل مشکلات فنی فعلا اکران نمیشود و از آنجا که فیلم از مدتها قبل آماده اکران بود و نیز با توجه به برخی اشارهها از سوی یکی از مدیران به نظر میرسید مشکلات ممیزی مانع از اکران فیلم شده که در نهایت مسئله برطرف شد و فیلم از امروز عصر، ۱۵ آبان همراه با چند فیلم جدید دیگر بر پرده سینماها نمایش داده میشود.
کارگردان این فیلم در گفتوگویی به بهانه شروع اکران «مطرب» میگوید: هر کدام از فیلمهایم را اگر با هم مقایسه کنید میبینید که تفاوتهایی با هم دارند و من داشتن یک فضای متفاوت سینمایی در روایت و درواقع بازیگوشی در این فضاها را دوست دارم به همین دلیل هدفم صرفا تجربه یک فضای جدید است و اصلا برای فروش سراغ ساخت کمدی نرفتم، کما اینکه قبلا هم کمدی را در فضایی دیگر تجربه کرده بودم.
مصطفی کیایی با بیان اینکه «همیشه دوست داشتم فیلمی بسازم که حال و هوای موزیکال داشته باشد» ادامه میدهد: «مطرب» قصه خوانندهای است که تصور میکند میتواند یک خواننده بزرگ و موفق شود. در خانواده او همه خوش صدا هستند اما هیچ وقت هیچ چیز آن طور که میخواهند نمیشود. کاراکتر اصلی فیلم با بازی پرویز پرستویی در طول مسیر زندگی زمانهایی را تجربه میکند که تا مرز خوشبختی میرود اما بعد همه چیز به هم میریزد و تمام این اتفاقاتِ زندگیاش در یک حال و هوای کمدی رخ میدهد.
او درباره انتخاب پرویز پرستویی در نقشی کمدی که چند سالی بود فقط در نقشهای جدی بازی میکرد و اینکه خوانندگی او در این فیلم کمی یادآور دیگر نقشهای او است میگوید: آقای پرستویی یکی از با استعدادترین بازیگرها در زمینه کمدی است و درک خوبی از کمدی دارد. کاراکتری که من در «مطرب» نوشته بودم خیلی به ایشان نزدیک بود و فکر میکنم بازی در این فیلم کمدی برای ایشان هم بعد از چند سال اتفاق خوبی باشد.
در این فیلم علاوه بر پرویز پرستویی، محسن کیایی، الناز شاکردوست و مهران احمدی هم بازی کردهاند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بازیگران ترکیهای «هزار و یک شب» چه کسانی هستند؟
- با نام بینالمللی «پاهای گلی»؛ «بازی را بکش» به روسیه میرود
- مراسم گرامیداشت روز ملی سینما برگزار شد؛ سینمای متفاوت را خفه نکنید/ صدای ما، صدای مردم است
- سریالهای جدید پیمان معادی، آیدا پناهنده و حامد عنقا در راه است
- به بهانه پایان سریال «شکارگاه»/ متخصص روایتهای طولانی اما بیملال
- زندهباد سینما/ مروری بر کارنامه مصطفی کیایی
- «هزار و یک شب»؛ اولین سریال بینالمللی نمایش خانگی
- گفتوگوبا پرویز پرستویی درباره کارهای اجتماعی اخیرش و محدودشدن فعالیتهای هنریاش
- فیلمی که ایرانیها و ژاپنیها را دور هم جمع کرد
- آیین نکوداشت آتیلا پسیانی / گزارش تصویری
- عرضه آنلاین «مطرب» و «مادر قلب اتمی»
- ساخته رضا میرکریمی راهی تلویزیون میشود
- تیزر موسیقی-نمایش «علمدار» منتشر شد
- «علمدار» با روایت پرویز پرستویی روی صحنه میرود
- نقد پرویز پرستویی به طراحان گریم/ گوش شکسته نشان خلافکارها نیست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





