۱۰ روز از اعلام خبر مهاجرت مزدک میرزایی با هدف همکاری با یک شبکه ماهوارهای فارسی زبان میگذرد و البته تاکنون این خبر به تایید خود او نرسیده است.
به گزارش سینماسینما، حالا معاون سیما که برای روز خبرنگار در جمع اهالی رسانه حاضر شده است، با این پرسش مواجه میشود که واکنشش به این خبر چیست. مرتضی میرباقری با ابراز تاسف از رفتن مزدک میرزایی، این اتفاق را یک اشتباه استراتژیک میداند و میگوید: واقعا رفتن ایشان به دلیل نبودن کار اساسی در حوزه ورزش و این قبیل مسائل نمیتواند باشد.
معاون سیما در پاسخ به پرسشی مبنی بر موضع صداوسیما در قبال رفتن گزارشگران و مجریان این رسانه با اشاره به ماجرای مهاجرت مزدک میرزایی، گفت: کاری که آقای مزدک میرزایی انجام داد، نه اتفاقی عام است و نه حرفهای.
معاون سیما با ابراز تاسف از رفتن مزدک میرزایی گفت: واقعا رفتن ایشان به دلیل نبودن کار اساسی در حوزه ورزش و این قبیل مسائل نمیتواند باشد. این یک اشتباه استراتژیک است که آقای میرزایی مرتکب شده است. به هیچ وجه، هر جوری که نگاه کنید، به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرد، آن هم در یک شبکهای که عنادش با مردم ایران روشن است؛ یعنی کسی بخواهد تفکر وهابیت و عربستان سعودی را در یک چنین موقعیتی ترویج کند. این از فهم کم سیاسی ایشان است؛ چراکه مزدک میرزایی آدم سیاسی نبود.
میرباقری گفت: ما علاقهمند به این هستیم که مزدک میرزایی واقعا به کارش برگردد و سر کارش قرار بگیرد. شرایط کاری هم برای ایشان کاملا فراهم است.
وی با رد آنچه مبنی بر خروج برخی مستندها از آرشیو صداوسیما توسط مزدک میرزایی عنوان میشود، توضیح داد: ایشان قرار بوده است برنامهای برای ما بسازد. اگر واحد آرشیو صدا و سیما را هزار در نظر بگیریم، ایشان یک هزارم درصد هم نبردند.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- کدام شبکههای تلویزیونی ادغام یا منحل میشوند؟
- محسن برمهانی معاون سیما شد
- عادل که نباشد علیفر الگو می شود!
- معاون سیما: تغییر برخی از مدیران شبکهها اجتنابناپذیر است
- مزدک- عادل؛ یک رابطه وفادارانه /جای خالی این دو صدا، همچنان احساس میشود
- اولین اظهارات مزدک میرزایی پس از مهاجرت
- در غیاب مزدک و عادل چه کسانی فرصت بیشتری برای گزارش پیدا میکنند؟/تازهواردهای خوششانس
- جهانگیر کوثری: تلویزیون باید دیدش را وسیعتر و عمیقتر کند
- در خواست عجب کیهان: رصد افرادی که ظرفیت «مزدک»شدن دارند!
- واکنش یک مجری تلویزیون به مهاجرت مزدک میرزایی: این اتفاق بعید نبود!
- توجیه تأخیر در معرفی متخلف «جامجم»چیست؟/ «اعتماد»مراقبت میخواهد
- مزدک میرزایی: اختلافی با فردوسیپور ندارم اما برای گزارشگری جام جهانی دعوت نشدم!
- درباره سریال جدید مهران مدیری چه میدانیم؟
- معاون سیما: برنامه ۵ ساله صداوسیما امسال اجرایی میشود/ مرورِ ۱۰۰ سال تاریخ
- از مشکل «دورهمی» کتایون ریاحی تا حضور دوباره جنابخان/ پاسخی به حواشی تلویزیون
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





