فیلم” ممیرو” پس از کسب موفقیت در جشنواره های آسیایی بوسان و پونا به فستیوال فیلمهای ایرانی کلن آلمان و جشنواره فیلم های متنوع ایرانی زوریخ سوییس دعوت شد.این فیلم دومین اثر هادی محقق پس از «او خوب سنگ می زند» است که توانسته بود در جشنوارههای مختلف جهانی به نمایش درآید.
به گزارش سینماسینما، ممیرو به کارگردانی هادی محقق و تهیه کنندگی رضا محقق و مجید برزگر، با تعدادی از فیلمهای ایرانی که توسط فیلمسازان ایرانی ساخته شدند و یا به موضوع ایران پرداختند؛از بیست و ششم می تا یک ژوئن در شهر کلن و پس از آن در زوریخ سوییس برای علاقمندان به سینمای ایران نمایش داده می شود.
جشنواره زوریخ در دو بخش برگزار می شود و فیلم ممیرو در بخش رقابتی با ده فیلم ایرانی رقابت می کند.
اسامی فیلمهایی که در بخش فیلم بلند به نمایش درمیآیند و زمان اکران آثار عبارتند از:
مستند «ایران غران»؛ فیلم افتتاحیه در تاریخ ۲۶ ماه می مصادف با ۶ خرداد ساعت ۲۱
کمدی درام «گمیچی» ساخته مجید اسماعیلی پارسا؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۶، ۲۸ و ۲۹ ماه می
درام «ممیرو» به کارگردانی هادی محقق؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۶، ۲۸ و ۲۹ ماه می
فیلم مستند «اهالی خیابان یکطرفه» به کارگردانی مهدی باقری؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۶ ، ۲۸ و ۲۹ ماه می
کمدی درام «یک دزدی عاشقانه» امیر شهاب رضویان؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۷، ۲۸ و ۳۰ ماه می
درام «بغض» ساخته رضا درمیشیان؛ در تاریخ ۲۷ و ۳۰ ماه می
درام «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان؛ در تاریخ ۳۰ ماه می و اول ژوئن
درام «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۷، ۲۸ و ۳۱ ماه می
درام «بهمن» ساخته مرتضی فرشباف؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۷، ۲۸ و ۳۰ ماه می
کمدی درام «من دیگو مارادونا هستم» ساخته بهرام توکلی؛ در بخش نمایش ویژه، در تاریخ ۲۸ و ۳۱ ماه می
درام «مرگ ماهی» ساخته روحالله حجازی؛ در بخش نمایش ویژه، در تاریخ ۲۹ و ۳۱ ماه می
درام «مردی که اسب شد» ساخته امیرحسین ثقفی؛ در بخش رقابتی ، در تاریخ ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه می
درام «انارهای نارس» ساخته مجید رضا مصطفوی؛ در بخش نمایش ویژه، در تاریخ ۲۹ ماه می و اول ژوئن
درام «موقت» ساخته امیر عزیزی؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۷، ۲۸ و ۲۹ ماه می
درام «خانه دختر» ساخته شهرام شاهحسینی؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۷، ۲۹ و ۳۱ ماه می
درام «اعترافات ذهن خطرناک من» ساخته هومن سیدی؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۷، ۲۹ و ۳۰ ماه می
درام «من نرو هستم» ساخته رفیع پیتز؛ در تاریخ ۲۹ ماه می
درام اجتماعی «ناهید» ساخته آیدا پناهنده؛ در تاریخ اول ژوئن
درام اجتماعی «بدون رمز» ساخته امیرحسین عسگری؛ در بخش رقابتی، در تاریخ ۲۷، ۲۹ و ۳۰ ماه می
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «ایرو» و «ممیرو» در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود
- «شهر خاموش» در بخش اصلی جشنواره شبهای سیاه تالین رقابت میکند
- خبرهایی از تولید فیلم «دِرنو» به کارگردانی سیدهادی محقق
- تازه ترین ساخته هادی محقق در جشنواره معتبر سائوپائولو برزیل پذیرفته شد
- «ممیرو» در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد میشود
- برادران محقق فاتحان جشنواره آسیا پاسفیک
- جوایزی دیگر برای فیلم «ممیرو»
- گفت وگو با هادی محقق، کارگردان «ممیرو» / مخاطب شما بالاخره پیدایتان می کند
- جایزه زردآلوی نقره ای به «ممیرو» رسید/ محقق جایزه اش را به کیارستمی تقدیم کرد
- استقبال هنرمندان از فیلم «ممیرو»/ فریبرز عربنیا به تماشای فیلم نشست
- نامزدهای بخش هنر و تجربه جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- “ممیرو” بهترین فیلم جشنواره پونا هند شد
- کدام فیلم نماینده ایران در جشنواره ” پونا هند” است؟
- فیلم ممیرو نماینده ایران در جشنواره کرالای هند
- فیلم هادی محقق از پوسان به سائوپائولو رفت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





