کارگردان فیلم سینمایی «خانه کاغذی» با بیان اینکه بودجه های دولتی در همه بخش ها باید شفاف شود، گفت: با این اقدام بسیاری از مشکلات کشور رفع خواهد شد.
به گزارش سینماسینما، مهدی صباغ زاده افزود: شفافیت در مصرف بودجه دستگاه ها از نکات اساسی و کلیدی مورد تاکید رئیس جمهوری است که باید مورد استقبال قرار گیرد.
وی با بیان اینکه شفافیت در مصرف بودجه دستگاه های مختلف اعتماد خوب و درستی میان مردم و مسوولان بوجود می آورد، اظهار کرد: اعتماد سازی از مهمترین و اساسی ترین پایه های ارتباط متعادل میان مردم و دولت است، وقتی در مورد بودجه و اعتباراتی که به دستگاه های مختلف تعلق می گیرد، شفافیت بوجود آید، بسیاری از مشکلات موجود کشور نیز حل می شود.
تهیه کننده فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» با بیان اینکه صنعت سینما مهمترین بخش فرهنگی جامعه را در بر می گیرد، ادامه داد: بهتر است بودجه هایی که برای حوزه سینما توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تخصیص می یابد، از سوی بنیاد فارابی و سایر نهادهای ذیربط بطور درست و به جا هزینه شود و عملکرد آن به مردم بویژه هنرمندان گزارش شود.
صباغ زاده، این اقدام را باعث اعتمادسازی قشر هنرمند با مسوولان فرهنگی دانست و تصریح کرد: وقتی شفافیت و اعتماد در مصرف هزینه بوجود آید، فیلمسازان و سایر هنرمندان با انگیزه بیشتر آثار خوب، مفید و با کیفیت را تهیه می کنند.
وی با بیان اینکه در چند سال گذشته هیچگونه شفافیتی در ارائه گزارش عمکلرد از مصرف هزینه های دولتی توسط دستگاه ها انجام نشده، گفت: آگاهی بخشی در صرف هزینه های دولتی سبب شفافیت آنها و تعهد کاری مسوولان در بخش های مختلف از جمله حوزه سینما می شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گفتوگوی تصویری اختصاصی با مهدی صباغزاده کارگردان با سابقه سینما و تهیهکننده فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی»/ بخش دوم
- گفتوگوی تصویری اختصاصی با مهدی صباغزاده کارگردان با سابقه سینما و تهیهکننده فیلم «رمانتیسم عماد و طوبی»/ بخش اول
- فصل پنجم «خانه کاغذی»؛ آنچه میدانیم، آنچه نمیدانیم
- احتمال اکران «رمانتیسم عماد و طوبا» در نوروز ۱۴۰۰
- ۱۰ سریال برتر سال ۲۰۲۰ از سوی IMDB معرفی شد
- روایت مهدی صباغزاده از جمشید مشایخی/ او بسیار حرفهای و آرام بود
- آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش خانگی
- گلشیفته فراهانی در پاریس به دیدن یک فیلم ایرانی نشست/ عکس
- آخرین اخبار از اکران فیلمهای جدید در آستانه جشنواره فجر/ «خانه کاغذی» میرود، «پل خواب» میآید
- اکران مردمی «خانه کاغذی» در اصفهان همراه با قربانیهای اسیدپاشی
- مهناز افشار به تماشای «خانه کاغذی» می نشیند
- واکنش تهیه کننده فیلم خانه کاغذی برای حذف حسین پاکدل از تیزرهای این فیلم
- اکران «عصبانی نیستم» فعلا منتفی شد
- آمین برای فیلم عاشقانه سیاسی خانه کاغذی خواند/ ویدئو
- توضیحات مهدی صباغزاده درباره حواشی اظهاراتش در مورد تصمیمات شورای صنفی نمایش
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





