تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۰۲:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131019

کارگردان و تهیه کننده فیلم «سینما شهر قصه» با بیان این که این فیلم تشکری از سینماگران قدیمی که برای ما از گذشته خاطره ساختند، بود گفت: قدیمی‌های سینما فراموش شده و امروز فقط عده‌ای قادر به پول در آوردن از سینما بوده و بسیاری از عوامل سینمایی قدیمی اکنون درخانه هایشان بدون هیچ درآمدی بی‌کار و خانه نشین هستند.

به گزارش سینماسینما، کیوان علیمحمدی عصر دوشنبه در نشست خبری فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» با انتقاد از رسانه ها، گفت: چرا خبری از سینمایی ها قدیمی گرفته نمی شود و آنها فراموش شده اند.

وی گفت: تنها عده ای هستند که از سینمای ایران می توانند پول دربیاورند بسیاری از عوامل سینمایی قدیمی الان در خانه هایشان تنها هستند و کاری ندارند.

نویسنده فیلم سینمایی «سینما شهر قصه» درباره امکان پخش این فیلم، گفت: مسولان هنگامی که فیلمنامه این فیلم را پذیرفتند از آن تعریف زیادی کردند از این رو امیدوارم سکانس‌هایی از فیلم حذف نشود.

وی با بیان این عاشق فیلم های تارکوفسکی است، افزود: در دوره نوجوانی ام فیلم فارسی و هندی نیز زیاد تماشا کردم و این فیلم مجموعه تمامی این موارد است.

او افزود: برای این فیلم حدود ۳۵۰ فیلم دیدیم و بسیاری از سکانس این فیلم ها در فیلم استفاده شد.

علیمحمدی گفت: از سینماگران قدیمی یاد کنید آنهایی که در خانه نشستند و حالشان خوب نیست، باید از آنها یاد کرد تا حالشان خوب شود.

علی حیدری نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی سینما شهر قصه با اشاره به مشکلات بد ناشی از اکران نشدن فیلم گیلدا گفت: وقتی درگیر مشکلات اکران نشدن فیلم گیلدا بودیم ایده های ابتدایی فیلم سینمایی سینما شهر قصه شکل گرفت.

وی افزود: این فیلم قصه تمام کسانی است که که با سینما خاطره دارند.
علی اوجی بازیگر فیلم سینمایی سینما شهر قصه گفت: هنگام فیلمبرداری این فیلم درگیر بازی در یک سریال نیز بودم که کار را سخت می کرد ولی خوشحالم که بازی در فیلم را پذیرفتند.

وی افزود: این ادای دینی به تاریخ سینمای ایران است. اول که فیلمنامه را دیدم می دانستم این فیلم یا خوب می شود یا بد اما حالا پس از ساخته شدن می دانم فیلم بسیار خوبی از آب درآمده است.

حامد کمیلی بازیگر این فیلم در پاسخ به پرسشی درباره حضور در نقشی متفاوت گفت: به دنبال تجربه تازه در سینما هستم. وی گفت: این فیلم ادای دینی برای تمام زنان و مردانی است که برای سینما ایران زحمت کشیده اند.

وی،گفت: این فیلم  را تقدیم می کنیم به بهروز وثوقی که برای سینما این کشور زحمات زیادی کشیدند و امیدوارم روزی از تجربیات ایشان استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها