فیلم سینمایی «ایرو» به کارگردانی هادی محقق و تهیهکنندگی رضا محقق در سینما اسپکتکل بروکلین نیویورک در آمریکا به نمایش درمیآید.
به گزارش سینماسینما، نمایش ایت فیلم از ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در سه نوبت خواهد بود.
این سینما فیلمهای هنری جهان را برای سینمادوستان نیویورکی به نمایش میگذارد و انتخاب فیلم «ایرو» به دلیل وجوه هنری آن بوده است.
در این فیلم حمدالله عزیزی، محمد آذرخش، مهیار آبروان و حسین قزلباش به هنرمندی پرداختهاند.
داستان ایرو درباره پیرمردی است که به دلیل مشکلی که برای پسرش پیش آمده سرپرستی نوهاش را برعهده میگیرد و در این بین سعی میکند مشکلات پسرش را نیز حل کند.
«ایرو» در زمان ساخت خود در جشنوارههای معتبر جهانی پذیرفته شد و جوایزی را کسب کرد. پنجمین جشنواره فیلمهای ایرانی تورنتو کانادا، سومین دوره جشنواره فیلم گوا در هند، چهل و دومین دوره جشنواره سائوپائولوی برزیل و جشنوارههایی چون پکن، چنای هند، پراگ، زوریخ سویس و بارسلون از جمله رویدادهایی بودهاند که در آنها حضور داشته است. پخش بینالملل فیلم را محمد اطبایی برعهده دارد.
از هادی محقق در حال حاضر فیلم سینمایی «دِرب» در سینماهای فرانسه روی پرده است و در هفته اول نمایش خود توانست تعداد ۸۴۵۷ تماشاگر داشته باشد. این فیلم را نیز رضا محقق تهیه کنندگی کرده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «درنو» به آرژانتین میرود
- نمایش فیلم «دِرب» در سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران
- «ایرو» و «ممیرو» در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود
- تماشاگران «دِرب» از سینمای ایران به ۲۰ هزار نفر در فرانسه رسید
- «درب» بعد از جشنواره فجر اکران میشود
- «دِرب» در جشنواره سه قاره نانت فرانسه رقابت میکند
- «شهر خاموش» در بخش اصلی جشنواره شبهای سیاه تالین رقابت میکند
- سینمای ایران برنده دو جایزه جشنواره بوسان شد
- «دِرب» هادی محقق فیلم افتتاحیه جشنواره بوسان شد
- در نشست رسانهای «درب» عنوان شد؛ کاش به عباس کیارستمی دقیقتر نگاه میکردیم
- گفتوگو با هادی محقق کارگردان «دِرب»/ محقق و سینمای شاعرانه
- خبرهایی از تولید فیلم «دِرنو» به کارگردانی سیدهادی محقق
- یادداشتی بر یک فیلم محترم؛ «ایرو»
- اختصاصی سینماسینما/ رقابت هادی محقق با بیلگه جیلان در جشنواره پکن
- تازه ترین ساخته هادی محقق در جشنواره معتبر سائوپائولو برزیل پذیرفته شد
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





