شامگاه سه شنبه ۳۰ خرداد ماه ورزشکاران و قهرمانان ملی در پردیس ملت به تماشای «اکسیدان» نشستند.
به گزارش سینماسینما، این فیلم سینمایی در نخستین روز اکران با استقبال بسیاری از سمت مخاطبانش رو به رو شد و بسیاری ازسینماها در سانس های نیمه شب و اکران های فوق العاده پذیرای مخاطبان این فیلم بودند.
جواد نکونام،هادی ساعی،حمید سوریان،علیرضا دبیر وپژمان درستکار شب گذشته ۳۰ خرداد ماه در نخستین روز اکران در پردیس سینمایی ملت به تماشای این فیلم نشستند.
حمید سوریان پس از نمایش فیلم در صحبت های کوتاهی فیلم سینمایی«اکسیدان»را اثری متفاوت رد سینمای ایران توصیف کرد و افزود:«فیلمنامه این اثر سینمایی بسیار جذاب بود و این جذابیت در بازی ها و کارگردانی هم حفظ شده بود و از دیدن این فیلم لذت بردم.«
هادی ساعی نیز«اکسیدان»را کمدی اجتماعی دانشت و افزود:«خوشحالم که یک کارگردان جوان اثر قابل توجهی ساخته که بسیاری از مخاطبان را با خود همراه کرده است وفیلم حرفی برای گفتن داشت و تنها به صرف خنداندن مخاطبش ساخته نشده است.«
جواد نکونام نیز مردم را به دیدن این فیلم تشویق کرد وگفت:«می توانم بگویم اکسیدان فیلمی است که مخاطبش از ته دل می خندد و اثر جذابی است.«
علیرضا دبیر نیز با تمجید از مضمون و محتوای فیلم اکسیدان تاکید کرد که این فیلم ارتباط خوبی با مردم برقرار خواهد کرد ومخاطبش را راضی می کند.«
تازه ترین اثر سینمایی حامد محمدی از روز گذشته ۳۰ خرداد ماه اکرانش را در تهران و شهرستان ها آغاز کرده است و علی رغم تحریم سینماهای حوزه هنری در نخستین روز اکران با استقبال خوبی روبرو شد.
در خلاصه داستان «اکسیدان» به قلم حامد محمدی آمده است:اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا اینهمه دردسر دارد ،اصلا عاشق نمی شد.جواد عزتی،امیر جعفری،شبنم مقدمی،شقایق دهقانی،رضا بهبودی ،لیندا کیانی،علی استادی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند
رسانه فیلمسازان پخش این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- مار از پونه خوشش نمیآید!/ نگاهی به فیلم «چپ راست»
- پایان اکران فیلم پرفروش سال/ «چپ، راست» به سینماها میآید
- مهر خبر داد: اکران فیلمها منوط به تأیید کمیته سه نفره/ پروانه نمایش کافی نیست؟
- روایت متفاوت شورای صنفی نمایش از تاخیر در اکران «چپ، راست»
- واکنش منوچهر محمدی به منتفی شدن اکران «چپ، راست» و تاکید ارشاد بر اعمال اصلاحیهها
- مدیرکل دفتر نظارت برعرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی: فیلم «چپ، راست» برای نمایش عمومی نیاز به اصلاح دارد
- کاشان میزبان «قبله عالم» شد
- پایان تدوین «چپ، راست»/ صداگذاری و موسیقی به نیمه رسید
- فیلمبرداری «چپ راست» به پایان رسید + عکس
- معرفی بازیگران زن فیلم چپ، راست
- «چپ، راست» تازهترین فیلم چهار کارگردان کمدی
- کارگردان «اکسیدان» با «قبلهٔ عالم» به نمایش خانگی میآید
- «سوئیچ پن»/ فیلمنامه خوب، زمین دایر فیلم است که بَر پُرباری محصولات آن زمین، تاثیرات مستقیم دارد؛ یادداشتی بر فیلم «چهار انگشت»
- اختصاصی سینماسینما/ واکنش کارگردان فیلم چهار انگشت به حواشی یک فیلم اکران نوروزی
- چرا تیزر «چهار انگشت» از تلویزیون پخش نمیشود؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





