بهزاد عبدی موسیقی «هایلایت» را در اوکراین می سازد.
به گزارش سینماسینما، بهزاد عبدی موسیقی فیلم «هایلایت»، به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور را می سازد.
همزمان با پیشرفت صداگذاری، این روزها بهزاد عبدی به همراه گروهش در اوکراین ساخت موسیقی هایلایت را آغاز کرده است. در حال حاضر بیش از نیمی از مرحله صداگذاری توسط حسین قورچیان انجام شده و با تکمیل موسیقی کار، این فیلم در آخرین مراحل برای آماده شدن نسخه نهایی قرار می گیرد.
بهزاد عبدی از اساتید موسیقی کشور است که آثار بسیاری چون «دهلیز»، «مزارشریف»، «سیانور»، «قاتل اهلی»، «پشت دیوار سکوت»، «سوفی و دیوانه»، «آل» و … را در کارنامه کاری خود دارد واین اولین تجربه مشترک او با نعیمی است.
«هایلایت» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور، روایتگر درامی عاشقانه و متفاوت با مضمون اجتماعی است که پژمان بازغی، آزاده زارعی، سام قریبیان، مینا وحید، الهه حصاری، یزدان فتوحی، شیوا طاهری و جمشید هاشم پور به عنوان بازیگران اصلی این پروژه درآن حضور دارند.
این فیلم در حال آماده شدن برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «دو روز دیرتر»؛ یک فیلم سینمای بدنه که جایش در جشنواره نیست
- سیامک انصاری و فرهاد اصلانی روی «خط استوا»
- یاوری که با نامش غریبه بود
- پروانه نمایش دو فیلم صادر شد
- «هایلایت» در تدارک اکران بعد از جشنوارهی فجر
- «مرد خوب خدا»/یادداشتی از اصغر نعیمی درباره مرحوم طباطبایی
- چالش غیرت در نشست «هایلایت»/ بازغی: باور کنید نه مرد فیلم بیغیرت است نه من
- «هایلایت» به پایان تولید نزدیک شد
- صداگذاری «هایلایت» به نیمه رسید
- معرفی داوران جشن نوشتار سینمای ایران
- «هایلایت» به مراحل پایانی تدوین رسید
- چه کسی از «عصبانی نیستم» عصبانی است
- «هایلایت» در نیمه راه تدوین
- سام قریبیان مقابل دوربین رفت / «هایلایت» در روزهای پایانی
- اصغر نعیمی دبیر جشنواره نوشتار سینمای ایران شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





