دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران با اشاره به اینکه هفت سینما مبالغ فروش بلیت جامجهانی را به حساب خانه سینما واریز کردهاند تاکید کرد همچنان پرداختها با تاخیر همراه است.
به گزارش سینماسینما، سید ضیا هاشمی دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران و عضو شورای عالی اکران با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت هزینه بلیت مسابقات جامجهانی توسط سینماداران گفت: فرصت در نظر گرفته شده برای سینماداران، برای پرداخت مبلغ فروش بلیت مسابقات جام جهانی روسیه به پایان رسیده و در این میان تعدادی از سینماداران مبالغ موردنظر را پرداخت و کپی چکهای ارسالی را به شورای عالی اکران ارائه کردهاند. به تعدادی از سینماداران هم مهلت مجددی دادهایم تا مبالغ موردنظر را هرچه سریعتر پرداخت کنند.
وی بیان کرد: نباید فراموش کرد که معمولا مشکل جدی با پرداختها وجود دارد، که معمولا با تاخیر همراه است. البته این را میدانم که هفت سینمای بزرگ که فروش خوبی هم در بازیهای جامجهانی داشتند مبالغ موردنظر را پرداخت کردهاند.
دبیر کمیته انضباطی کارگروه اکران توضیح داد: خانه سینما قرار است به زودی آخرین لیست پرداختیها را به ما ارائه دهد تا بدانیم دقیقا چه مبلغی توسط سینماداران به حساب خانه سینما واریز شده است.
وی تاکید کرد: بعد از جمعآوری مبلغ موردنظر که براساس آمار گرفته شده ۲ میلیارد تومان برآورد شده، باید بررسی کرد هر فیلم در طول نمایش مسابقات فوتبال چند سانس را از دست داده است و یا در چه سانسهایی و چه ساعتهایی باید نمایش داده میشدند.
هاشمی در پایان گفت: تاکید میکنم که ارقام موردنظر کاملا مشخص است و آمار دقیق فروش بلیتهای مسابقات جام جهانی براساس سایت سینماتیکت در دست است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- شهر در دست سینمادارها
- با حکم وزیر ارشاد؛ اعضای جدید شورای پروانه نمایشِ فیلمهای سینمایی منصوب شدند
- دو نامه خطاب به خانه سینما در یک روز؛ شکاف دوباره میان تهیهکنندگان/ موسوی و هاشمی روبروی هم
- اعتراض سینماداران به کسر مالیات ۲۵ درصدی/ تغییر کاربری میدهیم
- اکران «آینده» از ۲۳ بهمن قطعی شد
- محمد خزاعی خبر داد: پیگیری جدی سازمان سینمایی برای افزایش ظرفیت بلیت فروشی سینماها
- رئیس انجمن سینماداران: ۸۷ سینما در کل کشور بدهی دارند/ اکثر سینماها کاملا ورشکسته شدهاند
- درخواست شورای صنفی نمایش برای صبر بیشتر سینماداران؛ تعطیل نکنید!
- همایون اسعدیان: جادوی سینما روی پرده از بین نمیرود/ به مرور نقاط ضعف و قوت شبکه نمایش خانگی مشخص میشود
- آیا تماشاگر خوب، تماشاگر مرده است؟
- معرفی ۳۰ سینما جهت دریافت وام + فهرست
- مصطفی کیایی: مجبوریم از طریق وکیل و قانون پولهایمان را از سینماداران بگیریم
- یادداشت محمدمهدی عسگرپور/ کرونا، سینما و صف ماسکداران
- پروانه نمایش دو فیلم صادر شد
- «نمایه»/ در «اکران» ز که نالیم، که از ماست که برماست!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم





