تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 109448

طناز طباطبایی بازیگر سینما در اینستاگرام خود نوشت :فاجعه پشت سر فاجعه و سکوت، سکوت،سکوت، خفه شدیم از اینهمه سکوت در مقابل سوء مدیریت شما مدیران و مسئولان، جواب مسئولانه می خواهیم، نه انواع و اقسام توجیه ها و از سر بازکردن ها،نه از شفافیت خبری است و نه از پیمان و سوگند و قسم.
پیشگیری مهم تَر از درمان است، این جمله را حتی در کتابهای درسی کودکان دبستان هم می توان یافت، اما کدام کار زیربنایی را انجام داده اید؟ کجایید، پشت کدام میز ، در کدام جلسه بحران که نتیجه مملکت داری و مدیریتتان شده آسیب رسیدن به جان هزاران نَفَر از هموطنانمان، چرا مارا به این رنج مبتلا می کنید ، تجربه اینهمه فاجعه بس نیست؟؟؟؟ تا کی آزمون و خطا.
همه اش که نمی شود روی کمک های مردمی حساب باز کرد. .
استخراج بیش از اندازه از منابع طبیعی، قطع بی رؤیه درختان،مشکل کانالهای آب شهری؟!چه کسی باید رسیدگی می کرد پیش از وقوع فاجعه؟؟؟شب در خواب خود رویای (چه کسی بودن) را در سر دارید؟؟ (فَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ خَیْرًا یَرَهُ * وَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ شَرًّا یَرَهُ)مطمئن هستم روزی باید جواب دردی که با عدم توانائیها و سوء مدیریتتان به مردم این سرزمین تحمیل کردید را پس بدهید

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها