ابراهیم داروغهزاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از برخورد با تبلیغات فریبنده و یا تخریبی در اکران فیلمها خبر داد.
به گزارش سینماسینما، ابراهیم داروغهزاده معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در حساب رسمی خود در توییتر از برخورد با متخلفانی خبر داد که تبلیغات فیلمهایشان فریبنده است و یا با تلاش برای تخریب دیگر فیلمهای روی پرده سعی در بالا بردن فروش فیلمهای خود دارند.

در توییت او آمده است: «در اکران عید سعید فطر چند فیلم ارزشمند و دیدنی به طور همزمان اکران شدهاند. شایسته است تیمهای تبلیغاتی فیلمها به جای تخریب رقیبان با برجستهسازی نکات مثبت و ارزشمند فیلمهای خود تمرکز کنند. بدیهی ست با تبلیغات فریبنده و یا تخریبی طبق قانون برخورد خواهد شد.»
ابراهیم داروغهزاده در حالی درباره این موضوع توییت کرده است که روز گذشته قربان محمدپور کارگردان فیلم سینمایی «دختر شیطان» از رویکرد تخریبی برخی صاحبان فیلمهای رقیب علیه فیلم خود در فضای مجازی، گلایه کرده و از نامهنگاری با مدیران سینما جهت پیگیری این مسئله خبر داده بود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- دبیر شورای صنفی نمایش مطرح کرد: اکران عیدفطر به جای اکران نوروز ۱۴۰۴/ ارائه طرحی برای تغییر قیمت بلیت سینما
- واکنش داروغهزاده به رد صلاحیت طباطبایینژاد
- «جنگ جهانی سوم» از ۲۶ فروردین ماه اکران میشود
- اکران چهار فیلم جدید از ۳۰ فروردین
- اکران سه فیلم تازه از ۷ اردیبهشت/ آیا تنور اکران گرم میشود؟
- گزینههای اکران عید فطر اعلام شد
- «قدغن» و «گل به خودی» جایگزین میشوند/ مشخص نبودن فیلمهای اکران عید فطر
- مصوبات شورای راهبردی اکران برای عید فطر اعلام شد
- «لامینور» در نوبت اکران عید فطر
- داروغه زاده :اصل اعتراض مهدویان به سانسور را به حق می دانم
- توضیحات داروغهزاده درباره ممیزیهای سختگیرانه و سردرگم سینمای ایران/ فرهنگ در ایران، حوزهای حاکمیتی است/ سیاستگذاریها حاکمیتی است
- بحث توئیتری منیژه حکمت و ابراهیم داروغهزاده بر سر شفافسازی منابع مالی در سینما
- توئیت ابراهیم داروغهزاده در حمایت از سازندگان پایتخت ۶
- واکنش دبیر جشنواره فجر به کنسرت ابی و شادمهر با یک و نیم غلط املایی
- واکنش داروغه زاده به ماجرای انتشار چت های خصوصی سالومه با برخی بازیگران
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





