شهاب حسینی پیرو خبر موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» در جشنواره Spirit of fire در کشور روسیه با بیان این که این فیلم نام او را بابت حمایت و رفاقتی بینتیجه به عنوان «تهیهکننده» یدک میکشد در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ارسال این فیلم به جشنواره این کشور «متخاصم»، بدون هماهنگی با اینجانب صورت پذیرفته است.»
به گزارش سینماسینما، موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی و تهیهکنندگی محمد محمدی و شهاب حسینی در جشنواره Spirit of fire کشور روسیه اعتراض شهاب حسینی را برانگیخت.
این بازیگر و تهیهکننده سینمای ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «پیرو خبر موفقیت فیلم سینمایی «خانه ماهرخ» در جشنواره Spirit of fire در کشور روسیه که نام بنده را صرفا بابت حمایت و رفاقتی بینتیجه به عنوان تهیه کننده یدک میکشد، لازم به ذکر است که ارسال این فیلم به جشنواره این کشور متخاصم، بدون هماهنگی با اینجانب صورت پذیرفته. فلذا، کسب موفقیت از جشنواره کشوری که آغاز کننده جنگ ویرانگر و متجاوز به خاک اوکراین است، برای بنده فاقد ارزش بوده و بدینوسیله از سمت اهدایی خود به عنوان تهیهکننده این فیلم اعلام برائت مینمایم.»
پیش از این هیاتداوران جشنواره Spirit of fire که در خانتی مانسیسک روسیه برگزار میشود، جایزه اصلی تایگای طلایی این دوره خود را به فیلم«خانه ماهرخ» به کارگردانی شهرام ابراهیمی از ایران اهدا کرده بود. این جشنواره بینالمللی از سال ۲۰۰۲ توسط سرگی الکساندرویچ سلوویف با حمایت دولت منطقهای در خانتی مانسیسک روسیه آغاز به کار کرده است و در حال حاضر امیرکاستاریکا ریاست این جشنواره را برعهده دارد.
«خانه ماهرخ» قصه زندگی «ماهرخ» است که میخواهد در اولین فیلم خود بازی کند اما همسرش «کیوان» مخالف است. «ماهرخ» قبل از فیلمبرداری، در روز تولدش، دچار سوختگی از ناحیه صورت میشود و شکی ندارد که شوهرش باعث این اتفاق بوده است.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- از «رها» تا «پُتک»؛ همکاری جدید شهاب حسینی و حسام فرهمند
- اکران «مست عشق» در ۱۰ کشور اروپایی
- با حضور شهاب حسینی؛ پیش تولید «دومان» به پایان رسید
- صدور پروانه نمایش برای فیلمهای شهاب حسینی و حسین میرزامحمدی
- «اسپات لایت» با «آبان» میآید
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- درباره «رها»/ تاراج
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- بیست و سومین جشن حافظ برگزیدگانش را شناخت/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری مرتضی عقیلی
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- جایزه جشنواره اسپانیایی به «آخرین حرکتِ» شهاب حسینی
- توضیح شهاب حسینی درباره صحبتهایش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران
- شهاب حسینی به فیلم هالیوودی علی عطشانی پیوست
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند





