محسن چاووشی خواننده سرشناس تاکید کرد اخبار منتشر شده در مورد همکاری او با فیلم سینمایی «سنتوری۲» به کارگردانی داریوش مهرجویی صحت ندارد.
به گزارش سینماسینما، تازهترین اخبار در مورد حضور چاووشی در «سنتوری۲» به اظهارنظری بازمیگردد که محمدرضا شریفینیا همکار قدیمی مهرجویی در مورد اثر تازه این کارگردان بیان کرده بود.
روایت شریفینیا حکایت از آن داشت که اعلام منتفی بودن همکاری این خواننده و کارگردان بیش از آنکه صحت داشته باشد، سروصدایی بوده برای تبلیغات بیشتر فیلم.
براساس نوشته «شهروند» بعد از آنکه شریفینیا اظهارنظرهایش را درباره «سنتوری۲» مطرح کرد، به نظر میرسید به احتمال فراوان ماجرا آنطور که شریفینیا گفته به قول معروف سیاهبازی و تبلیغاتبازی عوامل این فیلم نباشد. ماجرا احتمالا برگردد به ایجاد یک جو تازه؛ جوی که شریفینیا این بار خود آن را ساخته است. بعد از پیگیری «شهروند» بالاخره چاووشی به مسأله واکنش نشان داد. او در متنی که بهطور اختصاصی در اختیار روزنامه شهروند قرار داد، حضورش در «سنتوری۲» را قویا تکذیب کرد و بعد از مدتها سکوت درباره همکاری با داریوش مهرجویی زبان به گلایه گشود.
میخواهند مرده خودشان را به نام من زنده کنند
چاووشی در پاسخ به «شهروند» درباره خبرهایی که روز گذشته منتشر شد، گفت: نمیدانم چرا این ماجراها تمامی ندارد. به من فحش دادند، گفتند بیچشم و رو هستم. گفتند نامردم؛ بیمعرفت هستم و رویم را با آوردن خوانندههای دیگر کم میکنند. بعد میگویند شوخی کردیم و همهاش بازی تبلیغاتی بود؟ تا امروز شما بروید و بگردید یک کلمه درباره آقایان حرف نادرست و زشتی به زبان آوردهام؟ نه. ولی دیگر از حدش گذشته است. در کشور ما وضع طوری است که اگر کسی حرف نزند، فکر میکنند حرفی ندارد و عرصه باز میشود که همه طرفه به او بتازند. بعضی دوستان مشخص است چه نفعی از آوردن اسم من نصیبشان میشود که دایما در حال ساختن کلاهی از این نمد هستند. هزار بار ابراز امیدواری کردم که آقای مهرجویی و دستاندرکاران فیلم سنتوری موفق باشند، ولی گویا اشتباه میکردم. من نه با آقای شریفینیا، نه با هیچکس دیگری صحبتی نکردهام. محسن چاووشی نه بمب تبلیغاتی است و نه کسی که بخواهند از او استفاده یا بهتر است بگویم سوءاستفاده کنند. وسیله شوخی و خنده و سیبل فحاشیهای هیچکس هم نیست. کارهای بسیار مهمتری از این حرفهای خالهزنکی و پوچ دارم. این خبر که به نقل از آقای شریفینیا منتشر شد، حاصل شیطنت است و کاملا از آن بیاطلاع هستم. باقی ماجرا را باید از آن رسانه که این خبر را منتشر کرده بپرسید یا از آقای شریفینیا. این هزارمین بار است که اعلام میکنم با سنتوری ۲ همکاری نخواهم کرد و فکر میکنم کافی است دیگر آقایان نخواهند مردهخودشان را به اسم من زنده کنند.
به گزارش سینماسینما، به نظر میرسد با این گفته صریح چاووشی راهی برای مانور خبری دوباره در مورد حضور این خواننده در فیلم مهرجویی چندان وجود نداشته باشد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- «لیلا» در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- یادداشتی بر کتاب «سینماگر متفکر: گفتوگو با داریوش مهرجویی»/ فراتر از تصویر؛ از جهان فلسفه تا زبان سینما
- محسن امیریوسفی: روزی در این مملکت دادگاه رسیدگی به جنایات فرهنگی تشکیل میشود
- به یاد دو استاد موج نو سینمای ایران؛ آرامش در درود بیکران
- از خانه تا شهر؛ تداوم فلسفهی زیستن در سینمای مهرجویی
- اولیای دم مرحوم مهرجویی و محمدیفر از حکم قصاص گذشت کردند
- نمایش آثار مهرجویی، بیضایی و فرهادی در جشنواره مطرح ایتالیایی
- همصدایی چهرههای مهم فرهنگی و اجتماعی با فرزندان مهرجویی
- واکنش مونا مهرجویی به حکم پرونده قتل والدینش؛ ما درخواست اعدام نداریم
- رییس کل دادگستری استان البرز اعلام کرد: تایید حکم قصاص برای قاتل مهرجویی و محمدیفر
- درنگی بر خارج از متنِ «هامون»/ مهم است این چیزها را بدانیم؟
- وکیل مادر وحیده محمدیفر: پرونده قتل مهرجویی و محمدیفر بسته نشده/ حکم صادره قطعی نیست
- دیوان عالی کشور تایید کرد؛ حکم قصاص و زندان عاملان قتلِ داریوش مهرجویی و وحیده محمدیفر
نظرات شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت






شریفی نیا ؟!! باور کنید همکاری مجدد با مهرجویی هم یه دروغ دیگه اس…