گوهر خیراندیش گفت: قرار بود نقش یکی از خانها را در سریال «علی البدل» بازی کنم که بسیار هم بامزه بود.
به گزارش سینماسینما، گوهر خیراندیش بازیگر سریال «دیوار به دیوار» گفت: من خوش بین هستم و مطمئنم روندی که مدیران سازمان صدا و سیما در استفاده از کارگردانهای قدیمی و کاربلد پیش گرفتهاند ادامه دار میشود و به نوروز محدود نمیشود و کارگردانها پشت سر هم دارند مشغول کار میشوند.
وی ادامه داد: در این میان اگر همه سریال های رقیب ما خوب باشند، خوشحال میشوم.
این بازیگر افزود: قرار بود نقش یکی از خانها را در سریال «علی البدل» بازی کنم. با من تماس گرفتند گفتند نقش یکی از خانها را بازی کنم که بسیار هم بامزه بود و بعد به دلیل اینکه ممکن بود مشکلاتی بوجود بیاید گفتند مادر تنابنده را بازی کن که نقش جذابی هم است. خیلی دوست داشتم با سیروس مقدم هم همکاری داشته باشم و حتی قرارداد هم بستم، اما دیگر زمانهایمان برای همکاری هماهنگ نشد.
وی ادامه داد: فروغ قجابگلی نقش همسر فخیم زاده را در این سریال بازی میکند که یکی از بهترین بازیگران تئاتر است و من عاشق بازی ایشان هستم و خودم زمانیکه در جشن تئاتر جایزه بهترین بازیگر را گرفت، تابلوی نقاشی آقای هانیبال الخاص را به او دادم.
منبع: فارس
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- از نظر من که معجزه شد و این حادثه بخیر گذشت/گفت وگو با گوهر خیر اندیش درباره تصادف فخیم زاده
- گوهر خیر اندیش :بعد از دیدن نیمه اول بازی ایران با پرتغال خیلی گریه کردم
- روایت مهدی هاشمی از روستایی که سریال علی البدل در آنجا فیلمبرداری شد
- ادعای تهیه کننده «علی البدل»: این سریال از «پایتخت» یک سر و گردن بالاتر است
- با سریال های نوروز ۹۶ آشنا شوید / تنابنده، پورسرخ و دیرباز بازیگران نوروزی
- عجیبترین تجربه زندگی یک بازیگر
- «علی البدل» میتواند رقیب «پایتخت» باشد؟
- اصغر هاشمی : کارگردان و ارشاد تعیینکننده نیستند؛ موتورسوارها حرف آخر را میزنند
- «دیداری صمیمی با گوهر» در مونترال
- چرا گوهر خیراندیش به ایران برگشت؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





