احسان علیخانی در گفت وگو با رضا رشیدپور تاکید کرد که تا کنون هزار تومان هم وام نگرفته است و تمام سه میلیارد تومان دریافتی از موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج صرف تولید شش برنامه تلویزیونی شد.
به گزارش سینماسینما به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، احسان علیخانی مجری و برنامه ساز تلویزیون عصر روز شنبه ۲۹ تیر با رضا رشیدپور در برنامه «حالا خورشید» به گفت وگو نشست.
او در این برنامه به ارائه توضیحاتی درباره ادعای اهدای تسهیلات از سوی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج پرداخت.
علیخانی در ابتدای برنامه نحوه همکاریاش با موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج را اینطور شرح داد: «از سال ۹۱ موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج پیشنهاد ساخت برنامه مشارکتی را به صداوسیما ارائه داد و پس از بررسی سازمان به ما مجوز داده شد تا همکاریمان را با این موسسه آغاز کرده و وارد عرصه تولید بشویم.»
علیخانی ادامه داد: «آن زمان نام این موسسه در همه بیلبوردهای شهری، سایتها، روزنامهها، شبکههای تلویزیونی و خبرگزاریها قابل رویت بود. این موسسه با مجوز تبلیغاتی از سوی سازمان وارد فاز تولید شد و من در این میان هیچ کاره بودم و از سوی سازمان به من اجازه داده شد تا همکاریام را با این موسسه آغاز کنم.»
مجری برنامه «ماه عسل» با بیان اینکه هزینه سه میلیارد تومانی این موسسه مالی و اعتباری صرف ساخت شش برنامه شده است، توضیح داد: «شش مجموعه برنامه از سال ۹۱ ساخته شد که این سه میلیارد برای آن ها صرف شد، این برنامهها عبارتند از «دو نیمه سیب» (ویژه برنامه تحویل سال)، «ماه عسل» سال ۹۲، برنامه «سه ستاره»، برنامه تحویل سال ۹۳، برنامه ۲۰ سالگی شبکه سه و برنامه «بهار نارنج». طبق قرارداد این بودجه برای تولید این شش برنامه از سال ۹۱ تا ۹۳ اختصاص یافت.»
علیخانی همچنین گفت: «ضمن آنکه این موسسه سال ۹۴ انحلال خود را اعلام کرد ولی ما در آن سال هیچ برنامهای نداشتیم، چه ارتباطی میان برنامهسازی ما که در بازه زمانی سال ۹۱ تا ۹۳ را شامل میشد و این موسسه وجود دارد؟»
این مجری درباره ماجرای هدیه ای که از این موسسه دریافت کرده است هم توضیح داد: «من و رفقای سلبریتی چه اندازه باید ساده لوح باشیم که به همین راحتی هدیهای از موسسه مالی و اعتباری قبول کنیم؟ هر اسپانسری تعهد میکند که هدیهای را به مهمانان برنامه اهدا کنند و ما همواره روی آنتن هم این هدایا را نشان دادهایم، چرا من باید خودم هدیهای بگیرم؟»
او با بیان اینکه هیچ گلایهای از روزنامه شرق ندارد تاکید کرد: «از روزنامه شرق هیچ گلایهای ندارم ولی ای کاش روزی همه دغدغهها و مطالبات را به درستی و با ذکر نام کامل افراد بیان کنیم، ای کاش که با یک تماس به تلویزیون و مسئولان شبکه سه از کم و کیف ماجرا مطلع و از حقیقت ماجرا آگاه میشدید.»
علیخانی همچنین گفت: «من با وام گرفتن هیچ فردی به ذات مشکلی ندارم، اما ادعا میکنم تا الان هزار تومان وام حتی از صندوق خانواده، محل، مسجد، موسسات مالی و اعتباری و … نگرفتم.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- ادعای عجیب مدیر شبکه۴؛ مدیری، علیخانی، جوان و صحت جرأت نمیکنند به تلویزیون بروند
- ماجرای قهر و آشتیها در صداوسیما/ زندگی شیرین میشود؟
- چرا تلویزیون از مجریانش مراقبت نمیکند؟/ افول ناگهانی ستارههای تلویزیونی؛ همچنان پرسش برانگیز
- احسان علیخانی برای ادامه عصر جدید شرط گذاشت
- داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند
- فصل تازه «عصر جدید» از نیمه شعبان پخش میشود
- در نشست خبری فیلم عنوان شد؛ انصراف احسان علیخانی از تهیهکنندگی «برف آخر» به خاطر «عصر جدید»
- زمان پخش خندوانه مشخص شد/ دورهمی برنامه سال تحویل ۱۴۰۰
- شباهت مسابقه تلویزیونی «سیم آخر» با یک مسابقه اسرائیلی
- با برنامه «هشتگ عصرجدید»، احسان علیخانی به آنتن بازمیگردد
- «بمب» مسابقهای جدید با اجرای رضا رشیدپور
- «دورهمی» و «عصر جدید» در صدر نظرسنجیهای مرکز تحقیقات صداوسیما
- از سرگیری ضبط برنامه «عصر جدید» با پروتکلهای بهداشتی سختگیرانه
- احسان علیخانی تکذیب کرد/ به کرونا مبتلا نشدهایم
- ظاهر متفاوت مجری و داوران برنامه «عصر جدید»/ حذف یک شرکتکننده به دلیل تست کرونای مثبت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





