فیلمبرداری فیلم «لایههای دروغ» به کارگردانی رامین سهراب به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلمبرداری فیلم سینمایی «لایههای دروغ» به کارگردانی رامین سهراب نخستین فیلم تولید مشترک سینمای ایران و فنلاند به پایان رسید.
محسن صرافی، رامین سهراب و یوننا اِنروث، تهیهکنندگی این فیلم که در ژانر اکشن (حادثهای) تولید شده را برعهده دارند.
«لایههای دروغ» محصول شرکت فنلاندی «سونرام پروداکشن» با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- روزی روزگاری فارابی
- یکی پاسخگو باشد/ درباره «لایههای دروغ»
- خاطرههای خبری؛ ماهی که پشت ابر پنهان نمیماند/ به بهانه نمایش «لایههای دروغ» در جشنواره
- تدوین، دوست وفادار «لایههای دروغ»
- باری بر دوش سینمای ایران/ نگاهی به فیلم «لایههای دروغ»
- روز سوم: Wind River با گرگها نمیرقصد + ردِ Taken را بگیر!/ نگاهی به فیلمهای «برف آخر» و «لایههای دروغ»
- «لایههای دروغ»؛ شوخی مضحک جشنواره
- سینمای ایران، بهشت عباس میرزاییها
- چرا که نه، به سینمای ایران هم ژانر اکشن اضافه شود!
- به پیشنهاد رئیس سازمان سینمایی و با حکم وزیر ارشاد؛ اعضای هیات امناء بنیاد سینمایی فارابی معرفی شدند
- انتشار گزارشهای عملکرد مالی تنها به عادیسازی رویههای غلط موسسات منجر شد/ شفافسازی در سینما چه دردی را دوا کرد؟
- توضیحات یک مدیر سینمایی درباره گزارش مالی فارابی/ حمایت از حضور فعالان سینما در رویدادهای جهانی منطبق بر آئیننامه است
- گزارش عملکرد مالی بنیاد سینمایی فارابی در دوازده ماه سال۹۸ اعلام شد
- ادامه فیلمبرداری “مهران” در یزد
- مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان / گزارش تصویری
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





