پردیس سینمایی ملت میزبان اهالی رسانه در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.
به گزارش سینماسینما، بنابر اطلاعیه روابط عمومی سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر، بعد از تاکید دبیر جشنواره جهت حرفهایتر شدن فضای رسانهها و خروج از برج میلاد که طی هشت دوره اخیر میزبان اهالی رسانه در کنار هنرمندان و مدیران بوده است، گزینههای موجود بر اساس مجموع ظرفیت سالنها، امکان استقرار شبکههای رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی و ارائه سرویس مناسب به آنها، دسترسی به مجموعه و سالنهای نمایش، بهرهگیری از اینترنت و اختصاص فضایی جهت پذیرایی و پارکینگ مورد بررسی قرار گرفت.
در نهایت، پردیس سینمایی ملت به عنوان میزبان اهالی رسانه در این دوره از جشنواره توسط شورای سیاست گذاری انتخاب شد.
این پردیس با مجموع ۱۰۸۹ صندلی بیشترین ظرفیت را در بین گزینههای بررسی شده، دارد و از نظر سیستم نمایشی نیز تنها پردیس سینمایی مجهز به نمایش باکیفیت D-Cinema در همه سالنها است.
مجهز بودن به فیبر نوری دیگر امکان این پردیس است که امکان فعالیت مناسب را برای شبکههای رادیویی و تلویزیونی فراهم میکند و فضای باز در طبقات نیز امکان بهرهبرداری فعالیتهای جانبی اهالی رسانه را فراهم میسازد.
با توجه به نظرات مطرح شده طی روزهای گذشته و تاکید دبیر جشنواره مبنی بر فراهم آوردن شرایط مناسب برای فعالیت بدون مشکل اهالی رسانه در ایام برگزاری، در روزهای باقیمانده تا آغاز جشنواره مشکلات موجود برای میزبانی هرچه بهتر در این پردیس از جمله مساله پارکینگ آن حل خواهد شد و همچنین تسهیلاتی برای رفت و آمد در نظر گرفته میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- واکنش پوریا شکیبایی به سوءاستفاده از صدا و تصویر پدرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
- تعطیلی پردیس سینمایی ملت به دلیل پرداخت نکردن قبض آب
- نشست خبری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- سینمای اهالی رسانه در جشنواره فیلم فجر مشخص شد
- پردیس ملت میزبان جشنواره فیلم کوتاه تهران
- آیا پردیس ملت گنجایش ۱۰ سالن سینما را دارد؟
- بهرام رادان «خانه خوبان» را به حراج میگذارد
- حاشیههای هفتمین روز جشنواره فیلم فجر / از پشیمانی کیمیایی تا سه فیلم متفاوت از سه گونه سینمایی
- حاشیههای روز ششم جشنواره فیلم فجر / واکنشهای انتقادی به سبک «ملت» در جشنواره فیلم فجر
- در نشست انیمیشن “بنیامین” مطرح شد: / ما مهمان ناخواندهی جشنوارهی فیلم فجر هستیم
- اعلام سانسها و برنامههای سینمای اهالی رسانه
- طی یک تفاهمنامه ارائه میشود / تسهیلات ویژه به اهالی رسانه برای حضور در پردیس ملت
- نگاهی به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه / گزارش تصویری
- حواشی روز ششم جشنواره فیلم فجر/ تشویقهای باران کوثری در نشست خبری و تکرار یک رکورد
- از پاسخهای دبیر جشنواره فجر به ابهام یک رایگیری تا حواشی سومین روز سینما ملت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





