سینماسینما، علی پاکزاد – پریناز ایزدیار بازیگر سینما گفت: «فیلم «خوک» یک اثر متفاوت است. قطعا این فیلم برای مخاطبان سینما تازگی دارد و یکی از متفاوتترین آثار سینمای ما لقب خواهد گرفت.»
به گزارش سینماسینما، فیلم «خوک» اولین نمایش خود را در شصت و هشتمین جشنواره برلین تجربه کرد. این فیلم چند روزی است که اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز کرده است. پریناز ایزدیار یکی از بازیگران این فیلم است.
پریناز ایزدیار بازیگر فیلم «خوک» درباره حضور در این اثرگفت: «فیلم «خوک» یک اثر متفاوت است. قطعا این فیلم برای مخاطبان سینما تازگی دارد و یکی از متفاوتترین آثار سینمای ما لقب خواهد گرفت. خلاقیت و تفاوتهای همیشگی مانی حقیقی در این اثر مشهود است. اکران این فیلم در برلین اتفاق فوق العاده جذاب و جالب بود و تجربه بسیار خوبی بود.»
او ادامه داد: ««خوک» یک فیلم چالش برانگیز است که مخاطبان را وادار به عکسالعمل میکند و باعث می شود که درباره آن فکر کنند و نظر دهند.»
ایزدیار درباره بازی در این فیلم گفت: «نقش دختری را در این فیلم بازی کردم که می توان گفت به شکل بسیار زیادی می توانیم آن در جامعه ببینیم و درک کنیم. شخصیت من در این فیلم از آن شخصیت هایی بود که به وفور در جامعه ایران دیده می شود. شاید هم در جاهای دیگر دنیا نیز چنین افرادی حضور داشته باشند. روایت افرادی است که سینما را دوست دارند و مایل هستند که در سینما حضور داشته باشند. اتفاقاتی در فیلم رخ می دهد که تاثیر زیادی بر روی افراد دیگر دارد و اتفاقاتی که امکان دارد برای هر کسی در جامعه رخ دهد.»
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «زن و بچه»؛ دوئلی تصویری با چهرههایی خیرهشده به دوربین
- میزبانی سینماها از آثار جدید/ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، پژمان جمشیدی و بهرام افشاری این هفته به سینماها میآیند
- اکران «زن و بچه» به تعویق افتاد
- سید جمال ساداتیان خبر داد: «زن و بچه» تیرماه در ایران اکران میشود
- نشست خبری «زن و بچه» در جشنواره کن؛ روستایی: این فیلم مستقلترین زنِ سینمای من را روایت میکند
- ای مرگ بیا که زندگی کشت مرا؛ سریال «ازازیل» و آغازی بر یک پایان
- هیئت داوران جشنواره «فیلم و عکس با انرژی» معرفی شدند
- یادی از داریوش مهرجویی در بیستوپنجمین نشست ماهانهی «مستندهای ایرانشناسی»
- رهایی در اوهام/ نگاهی به فیلم «تفریق»
- فروش دو میلیاردی «سه کام حبس» در چهار روز
- «تفریق»؛ معلق میان پرسشهای ناتمام
- پریناز ایزدیار و محسن تنابنده به شبکه نمایش خانگی میآیند
- «تفریق»؛ به علاوه باران
- «تفریق» مانی حقیقی قاچاق شد
- گزارشی از موقعیت سینمای ایران در فرانسه به مناسبت اکران فیلم «تفریق»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





