نتیجه شمارش آرای مردمی در سومین روز از سیزدهمین جشنواره بینالمللی سینما حقیقت اعلام شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بینالمللی سینماحقیقت، پنج فیلم برتر از نگاه تماشاگران جشنواره سینماحقیقت تا پایان روز سوم جشنواره،توسط دبیر ستاد جایزه تماشاگران به این شرح اعلام شد:
رتبه اول: «قرقبان»؛ کارگردان: فتحالله امیری و نیما عسگری، تهیه کننده: فتح الله امیری.
رتبه دوم:« تارهای ممنوعه»؛ کارگردان: حسن نوری، تهیه کننده: افسانه سالاری-حسن نوری.
رتبه سوم: «پروژه ازدواج»؛ کارگردان: حسام اسلامی،عطیه عطارزاده، تهیه کننده: حسام اسلامی، آتین دوریچارد، عطیه عطارزاده.
رتبه چهارم: «صدسال تنهایی»؛ کارگردان:مهدی فارسی، تهیه کننده: محمدعلی فارسی.
رتبه پنجم: «جایی برای فرشته ها نیست»؛ کارگردان:سام کلانتری، تهیه کننده: محمد شکیبانیا- محسن شاه محمد میراب.
آرای تماشاگران به صورت روزانه اعلام میشود و جایزه تماشاگران سینماحقیقت از سوی انجمن صنفی تهیهکنندگان سینمای مستند ایران و با نظارت نماینده خانه سینما به بهترین فیلم از نگاه تماشاگران اعطا میشود.
تنها فیلمهای بخش مسابقه ملی جشنواره سینماحقیقت در این نظرسنجی مورد ارزیابی قرار میگیرند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- حق و رنج عشق/ نگاهی به مستند «پروژه ازدواج»
- مترجم دردها/ به بهانه پخش «صد سال تنهایی» از شبکه مستند
- پربینندهترین مستند «اکران حقیقت» کدام فیلم است؟
- خبرهای تازه از «اکران حقیقت»/ نمایش چهار مستند در بهمن ماه
- پیروزی اراده
- گابریل خوزه گارسیا مارکز پرچمدار رئالیسم جادویی
- جایزه بهترین فیلم بین الملل جشنواره اتریشی برای «سایههای بیخورشید»
- ساداتیان در برنامه «هفت» مطرح کرد/ سینما، آنقدر که مردم را میترسانند ترسناک نیست
- «جایی برای فرشتهها نیست» یادآور سریال محبوب نتفیلیکس درباره زندگی مایکل جردن است
- دغدغه زنان و دختران را دارم/ روایت بهاره رهنما از مستند “صدام کن مامان”
- نامزدهای بخش ملی جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند
- «خط باریک قرمز» به جمع مستندهای محبوب مخاطبان «سینماحقیقت» اضافه شد
- درباره «جایی برای فرشته ها نیست»/ «زنان موفق، مردان حمایتگر»
- پرفروشترینهای روز دوم جشنواره سینماحقیقت معرفی شدند
- سرگذشت فیلمهای توقیفی در یک فیلم مستند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش