تهیه کننده فیلم سینمایی «پوست» به کارگردانی برادران ارک که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر شرکت کرده است، درباره این فیلم گفت: باید به فیلمهایی که فضای متفاوت و شخصی دارند و در عین حال می کوشند با جسارت به موضوعات غیرمتعارف بپردازند بها داده شود.
به گزارش سینماسینما، محمدرضا مصباح گفت: فیلم «پوست» که یک داستان عاشقانه را با الهام از افسانههای محلی در فضایی آمیخته با سحر و جادو تعریف میکند تلاش کرده تا عجایب نگاری داشته باشد. این فیلم بدون استفاده از اسامی و چهرههای شناخته شده، جذابیتهای زیادی برای مخاطبان دارد و پیشنهادهای جدیدی برای مسیر آتی سینمای ایران ارایه میدهد. من معتقدم فیلم «پوست» شروعی برای دوری از انحصار سینمای بدنه و ورود به فضای هنری است.
تهیه کننده فیلم «پوست» با اشاره به سختیهای این فیلم گفت: «پوست» در شرایط بسیار سخت محیطی از جمله فیلمبرداری در دمای ۲۷- و به شکل مستقل تولید شد، اما از آنجا که برادران ارک سعی داشتند به فضاهای ژنریکی نزدیک شوند که در سینمای ایران متداول نیست، تولید این فیلم بسیار هزینه بر و طولانی شد.
این تهیه کنننده سینما با اشاره به این نکته که فیلم «پوست» حرف تازهای برای گفتن دارد بیان کرد: امیدوارم جشنواره فجر درگیر فضاسازی رسانهای نشود؛ فضایی که برخی از رسانهها ایجاد میکنند تا رقابت تنها بین چند فیلم مورد نظر آنها صورت بگیرد. امیدوارم هیات انتخاب و داوران جشنواره نگاهی مستقل به آثار ارسالی داشته باشند و با انتخاب درست، انگیزه این جوانان را برای ادامه این مسیر دو چندان کنند. البته با ترکیبی که از هیات انتخاب دیدهایم این اتفاق دور از انتظار نیست.
مصباح در پایان گفت: خوشبحتانه تاکنون کسانی که فیلم را دیدهاند با آن ارتباط برقرار و اظهار کردهاند که شاهد فیلمی متفاوت بودهاند.
منبع: ایسنا

لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- معرفی هیأت انتخاب بخش سینمای ایران در جشنواره چهل و سوم فیلم فجر
- توضیح تهیهکننده «در آغوش درخت» درباره چگونگی حضور در رقابت اسکار
- «بیمادر» بهترین فیلم جشنواره بنگلور شد
- سینماگران حاضر در نشستهای تخصصی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- در نشست رسانهای فیلم «بیمادر» عنوان شد؛ میخواستیم مخاطب به یک خودپرسشگری برسد
- نگاهی به فیلم «پوست»/ یک نقل قول سینمایی که الگوها را به چالش میکشد
- فیلم «یدو»، روایت کارگردان «۲۳ نفر» از ماههای اول جنگ تحمیلی
- یا در اوج یا سوار بر موج/ بررسی حواشی نقدهای “روز صفر”
- قانون هست، اما نیست/ نگاهی به جایگاه قانون در فیلمهای جشنواره سیوهشتم فجر
- مروری بر سیوهشتمین جشنواره فیلم فجر/ تنوع در ژانر؛ ضعف در فیلمنامه
- اسلوب غلط از درک واقعیت عاجز است/ درباره داوری فیلم
- نگاهی به بهترین های جشنواره/ پیروزی جوانها بر پیشکسوتها!
- من از «از دست دادن» میآیم وطنم/ نگاهی به فیلم «روز صفر»
- یورش سنگین برنامه هفت علیه جشنواره فیلم فجر + ویدئو
- آن سه کام حبس لعنتی/ نگاهی به فیلم سه کام حبس
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- نگاهی به سریال تاسیان؛روزی روزگاری ایران
- معرفی پلتفرمهای هوشمند سلامت همراه اول بهعنوان اپلیکیشنهای برگزیده
- انتقاد سازندگی از گفتوگوی کمال تبریزی با ایسنا/ داوران بر اساس مصلحت رای دادند نه کیفیت
- وداع با صدای ماندگار دوبله؛ بدرقه منوچهر والیزاده به خانه ابدی/ دوبلوری بدون جایگزین
- لوئیس بونیوئل فیلمساز در تبعید و صدو بیست و پنج سالگی
- فوت یک هنرمند پیشکسوت؛ عبدالرضا فریدزاده درگذشت
- شاهپور هنوز هست
- فیلمی در نوبت عید فطر به اکران اضافه نمیشود/ اسعدیان: پیشنهاد شورای صنفی نمایش برای بلیت، بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان بود
- از دنیای عجیب، اما نه چندان عجیب سینما/ کارگردانانی که نمیتوانند اجاره خانهشان را بدهند
- با دستور وزیر ارتباطات، پروژههای ارتباطی همراه اول در روستاهای استان قزوین افتتاح شد
- جشنواره علیه جشنواره
- جایزه تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر / گزارش تصویری
- گامی دیگر در جهت حذف سینما از سبد خانوادهها/ افزایش قیمت بلیت؛ ضربه مهلک به سینمای ایران
- مدیرعامل بهمن سبز: چه کسی بلیت ۲۲۰ هزار تومانی پیر پسر را میخرد؟!
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- اعطای تندیس «سازمان سبز برتر» به همراه اول
- پنجمین دوره «طرح پژوهانه همراه» با حمایت از دانشجویان نخبه کلید خورد
- نگاهی به سریال «جانسخت»؛ منتظر غافلگیری بمانیم یا نه؟
- کنسرت نمایش «ژن زامبی» از فردا میآید/بلیت ۵ روز اول به پایان رسید
- «نبض» روی میز تدوین
- نسخه ویژه نابینایان «مادیان» با صدای رعنا آزادیور منتشر میشود
- منوچهر والیزاده درگذشت
- ۱۲ نقشی که برنده اسکار شدند اما قرار بود به بازیگران دیگری داده شوند
- آیا باید از اینفلوئنسرها ترسید؟
- با رونمایی احتمالی فیلم در جشنواره کن؛ تام کروز با «ماموریت غیرممکن» خداحافظی میکند
- باید جلوی تصمیمات پشت پرده درباره سینمای ایران گرفته شود/ چه کسی باید مشکل شرعی «قاتل و وحشی» را حل کند؟
- نشان سیف الله داد چه نسبتی با بهرام افشاری و ملیکا شریفی نیا دارد؟
- فانتزیهای سورئال و کمدیهای پیچیده از جنس سروش صحت/نگاهی به فیلم «صبحانه با زرافهها»؛
- فیلم «قاتل»؛ تولدی دوباره
- «زیبا صدایم کن»؛ ملودرامی احساسی