بازیگر و کارگردان فیلمهای اکشن همه تشویق خود را نثار نیک کوردرو کرد که پس از یک ماه از کما بیرون آمد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از آسوشیتدپرس، سیلوستر استالونه با یک پست نیک کوردرو بازیگر تئاتر برادوی را که پس از یک ماه از کما بیرون آمده تشویق کرد.
آماندا کلوتس همسر کوردرو که در شبکههای اجتماعی اخبار همسرش را به روز میکند و از پیشرفت شوهرش خبر میدهد، ویدیویی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت نیک این را بارو نمیکند! ممنونم استالونه.
در ویدیو سیلوستر استالونه که با لباس گرمکن در خانه داشت صحبت می کرد، در حال تشویق بازیگری است که دارد به تدریج مراحل بهبودی را طی میکند.
استالونه گفته است که هرگز همدیگر را ندیدهاند اما از نظر او ستارهای متولد شده و این بازیگر یک انسان موفق و متفاوت است.
این بازیگر ۷۳ ساله خطاب به کوردور بازیگر برادوی که در نبرد با کووید- ۱۹ تاکنون یک پایش را هم از دست داده، گفته است: میدانم برای اینکه بتوانی به اینجا برسی خیلی باید تلاش کرده باشی. چشم ببر را تو داری، آن استعداد و اراده را داری. خیلی بدشانسی آوردی. سخت بود اما پیشی گرفتن از آن وضعیت نیازمند مردی بسیار بسیار قوی و خانوادهای قدرتمند است. اینکه بتوانی آن وضعیت را مدیریت کنی و بگویی من مرد هستم خیلی مهم است.
وی در ادامه گفت: تو یک الگو برای همه مردمی هستی که باید در برابر مشکلات عجیب مقاومت کنند و من با اطمینان در حالی که دستم را مشت کردهام میگویم: تو خیلی مردی.
این ویدیو در شبکه های اجتماعی با اقبال زیادی روبه رو شده است.
کوردرو ۴۱ ساله از اواخر ماه مارس (فروردین) که راهی بیمارستانی در لسآنجلس شد با مشکلات زیادی در برابر کرونا روبه رو شد و در نهایت مجبور شدند تا یک پایش را قطع کنند. وی تازه هفته پیش از کما بیرون آمد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پس از هفتمین عمل جراحی کمر؛ توصیه سیلوستر استالونه به بازیگران/ بدلکاری بماند برای بدلکاران
- بازیگر «راکی» درگذشت/ استالونه: آپولو به مشتزدن ادامه بده!
- زندگی استالونه روی پرده جشنواره تورنتو
- «نگهبانان کهکشان» گیشه تابستانی سینما را کلید زد
- افزایش مرگ چهرههای مشهور؛ در چین چه خبر است؟
- میراث پادشاه فوتبال در سینما و تلویزیون
- لغو یک جشنواره سینمایی به دلیل شیوع دوباره کرونا/ جشنواره شانگهای در سال ۲۰۲۳ برگزار میشود
- کاهش پروتکلهای بهداشتی؛ جشنواره کن بدون ماسک و تست کرونا برگزار میشود
- سالنهای سینما و تئاتر با ۸۵.۷۱ درصد بیشترین رعایت پروتکل ها را داشته اند
- خبرنگارانی که سال ۱۴۰۰ آخرین برگ دفتر زندگانیشان شد
- دبیر شورای صنفی نمایش: منتظر نظر سازمان سینمایی برای اکران در نوروز هستیم
- کرونا، سینما و جشنوارهای با حاشیههای بی پایان
- تست کرونای گروههای «تئاتر فجر» قبل از اجرا/ حذفی که جایگزین ندارد
- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ : مدیریت ورزشگاه در حضور تماشاگران سختتر از مدیریت سینما است!
- نمایشگاه آثار نقاشی سیلوستر استالونه افتتاح شد/ نمایش هنر یا سلبریتی؟
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





