وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت افشین یداللهی را تسلیت گفت.
به گزارش سینماسینما، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام سیدرضا صالحی امیری به شرح زیر است:
خبر ناگوار درگذشت هنرمند گرامی و ترانهسرای فرهیخته، مرحوم دکتر افشین یداللهی در پی حادثه دلخراش تصادف، موجب تاثر و تاسف شد.
آثار بهجامانده از این هنرمند مردمی، زمزمه بسیاری از زنان و مردان همروزگار ما و بیانگر تلخیها، شیرینیها و واقعیتهای زندگی امروز است.
اینجانب درگذشت این شاعر گرانقدر را به عموم هموطنان و جامعه هنری صمیمانه تسلیت میگویم و از قادر متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان معزز را آرزومندم.
منبع: ایسنا
برچسبها: افشین یداللهی, سید رضا صالحی امیری
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گزارش مراسم تودیع و معارفه وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی/ وزیر ارشاد: جهان ما را با سینما و اسکارهایمان میشناسد
- گزارش تصویری مراسم تودیع صالحی امیری و معارفه دکتر صالحی وزیر ارشاد
- رئیس جمهور٬ وزرای پیشنهادی را معرفی کرد/ تغییر در راس وزارت ارشاد
- وزیر ارشاد: در فرآیند تکذیب یا تایید یک فیلم دخالت ندارم
- وزیر ارشاد: فیلمها حتما باید ارزشهای دینی و اخلاقی را تبلیغ کنند
- تازهترین سخنان وزیر ارشاد درباره سینما/ «اکسیدان» با اخذ مجوزهای لازم اکران شده است
- دستور وزیر ارشاد به سازمان سینمایی درباره فیلم های توقیفی
- پاسخ محمدجواد لاریجانی به صالحیامیری درباره ربنای شجریان
- دیدار وزیر ارشاد با محمد علی کشاورز
- صالحی امیری: آمادگی داریم به آقایان بیاطلاع٬ اطلاعرسانی کنیم
- اظهارات صالحی امیری درباره تغییر ساختار جشنواره فجر و مجوز و اکران فیلم ها
- ۳ نکته کلیدی وزیر ارشاد/ هیچ مداخله تبعیضآمیزی در صدور مجوز فیلمها نداریم
- گفتههای محمدرضا فروتن درباره خوانندگی و دکترای روانشناسی / زمانی که سوپراستار بودم حواسم به خودم نبود
- نظر محمد صالح علا درباره کتاب نخواندن و مرگ/ وقتی نادانی طرفداران انبوهی دارد
- افتتاحیه فیلم «نقطه کور» با یاد افشین یداللهی/ تصاویر
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





