اعضای هیات داوران بخش سینما- ویدیو سومین جشنواره فیلم یاس معرفی شدند.به گزارش ستاد خبری سومین جشنواره بینالمللی فیلم ویدیویی یاس، در این دوره از جشنواره و در بخش مسابقه سینما- ویدیو هیات داوران متشکل از حبیب ایلبیگی، محمدمهدی جعفری و حمیدرضا نوروزی به داوری آثار ارائه شده از سوی موسسات ویدیو رسانه به دبیرخانه جشنواره در این بخش میپردازند.
هدف از برگزاری این بخش، تقدیر از دست اندرکاران و موسسات ویدیو رسانه است که در گسترش و عرضه فیلم در شبکه نمایش خانگی موثر هستند. در این بخش، آثار ارائه شده در یک سال اخیر از شهریور ماه ۱۳۹۳ تا شهریورماه سال جاری مورد ارزیابی هیات داوری قرار می گیرند.
بر اساس این خبر، یاس زرین به فعال ترین ویدیو رسانه با درنظر گرفتن تعداد فیلم های سینمایی ایرانی عرضه شده دریک سال گذشته اهدا میشود. در این بخش، بعد از انتخاب آثار راه یافته به بخش نهایی و ارزیابی داوران، یاس زرین به برترین کیفیت عرضه (رعایت استانداردهای فنی، زیرنویس،اتورینگ) اهدا میشود. همچنین یاس زرین به بهترین پخش کننده فیلم در شبکه نمایش خانگی در مراسم افتتاحیه این دوره از جشنواره اهدا خواهد شد.
سومین جشنواره بینالمللی فیلم ویدیویی یاس، یازدهم تا شانزدهم مهر ماه سال جاری در استان مازندران به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سرنوشت جشنواره «یاس»/ صنف در انتظار تفاهم با سازمان سینمایی است
- جشنواره یاس امسال برگزار نمیشود
- شبکه نمایش خانگی خلا تلویزیونهای کابلی را پر کرده است
- با آثار راه یافته به جشنواره فیلم یاس آشنا شوید
- گزارش سینماسینما: ترافیک جشنوارهای سینما/برگزاری سه جشنواره در کمتر از سه ماه
- شبنم مقدمی: رونق شبکه نمایش خانگی ضروری است
- اعتراض کارگردان فیلم «۳۱۶»/ جایزه جشنواره «یاس» را پس میفرستم
- هیات انتخاب چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس معرفی شدند
- هیات انتخاب چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس معرفی شدند/ گزارش تصویری
- یک تهیهکننده باسابقه در جمع داوران جشنواره فیلمهای ویدئویی
- راهیابی ۱۱ فیلم به بخش مسابقه جهان جشنواره یاس
- کارگردان مشهور دانمارکی در جمع داوران جشنواره یاس
- مسعود کیمیایی فیلمهای ویدئویی را داوری میکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





