تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۰۴/۲۶ - ۲۲:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 188799

 فیلم کوتاه «کارخانه بوی مرگ می­‌د‌اد» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی پس از پایان فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد.

به گزارش سینماسینما، این فیلم سومین ساخته علیرضا نراقی پس از دو فیلم «آرزوی آخر» و «آغاز» است. «آغاز» ساخته پیشین این فیلمساز نیز از مدتی پیش در پلتفرم هاشور به نمایش در آمده است.

 نراقی که علاوه بر فیلمسازی، نویسندگی و کارگردانی نمایش‌­هایی چون «اعتراف؛یک برگمان خوانی»، «تابلویی از خون» و «هملت ماشین اجرا می‌شود» را برعهده داشته است، در فضای سینمایی و رسانه‌­ای به عنوان منتقد سینما شناخته می­‌شود. او در دو دهه اخیر با بسیاری از نشریات و مجلات سینمایی ایران به عنوان منتقد همکاری کرده است.

«کارخانه بوی مرگ می‌­داد» درباره دختر نوجوانی در یک خانواده کارگری است که پس از گذراندن تجربه آسیب زدن به خود، به کمک خانواده‌­اش زندگی تازه‌­ای را شروع کرده، اما همچنان فشارهای بیرونی و درونی زندگی او را دچار وسوسه خودویرانگری می­‌کند.

تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده بهار میرزهره بوده و بهرام عمرانی مشغول تدوین آن است.

دیگر عوامل «کارخانه بوی مرگ می­‌داد» عبارتند از:

بازیگران: سارینا رمضانی، لیلا بارگاهی، علیرضا نراقی، امیررضا فلاح، مطهره کاویانی، مدیر فیلمبرداری: مسلم رضوی، صدابردار: حسین سلیمی، طراح گریم: میلاد محسنی­‌فرد، دستیار کارگردان: امیرسالار نصیری، مدیران صحنه: علیرضا خدابخش، امیرپاشا عبدی، برنامه‌ریز و منشی صحنه: میترا احمدی.

لینک کوتاه

 

آخرین ها