«کریستین بیل» پس از چندین بار کاهش و افزایش وزن برای بازی در فیلمهای هالیوودی اعلام کرد که دیگر نمیتواند به این کار ادامه دهد و مرگ را در مقابل خود میبیند.
به گزارش سینماسینما، «کریستین بیل» ۴۴ ساله که اخیرا برای بازی در فیلم «معاون» در نقش «دیک چنی» معاون سابق رئیس جمهور آمریکا، افزایش وزن قابل توجهی را تحمل کرده است در گفتگو با مجله فرهنگی ساندیتایمز گفت که واقعا دیگر نمیتواند به فرآیند بالا و پائین بردن وزنش برای بازی در فیلمهای هالیوودی ادامه دهد چرا که مرگ را در مقابل خود میبیند.
تغییر ظاهر «کریستین بیل» در فیلم «معاون» که تاکنون جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورده بسیار چمشگیر بوده است که البته برخی از این تغییر چهره نیز با استفاده از تکنیکهای چهرهپردازی و به کمک پروتزها انجام شده است.
«بیل» پیش از این نیز برای بازی در فیلم «چرخکار» در سال ۲۰۰۴، ۳۰ کیلو وزن خود را کاهش داد، به گونهای که به گفته نزدیکانش تپش قلب او از زیر پوستش مشخص بود و سال بعد از آن برای بازی در فیلم «بتمن» ۵۰ کیلو وزن خود را در طول پنج ماه افزایش داد، کاری که به گفته خودش فشار زیادی را به او وارد کرد.
«بیل» که برای بازی در فیلم «مبارز» در سال ۲۰۱۰ دیگر نمیتوانست وزن خود را به صورت قابل ملاحظهای کاهش دهد وزن خود را به حد معمول رساند و با استفاده از گریم فیزیک خود را مطابق نقش کرد و در نهایت برای بازی در این فیلم به کارگردانی «دیوید اوراسل» برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.
«بیل» در سال ۲۰۱۳ برای بازی در فیلم «اخاذی آمریکایی» نیز مجددا ۲۰ کیلو افزایش وزن داشت.

این بازیگر هالیوودی در جوایز اسکار ۲۰۱۹ نیز از شانسهای اصلی کسب جایزه اسکار بازیگری برای فیلم «معاون» محسوب میشود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تردید لئوناردو دیکاپریو درباره تصاحب هالیوود توسط هوش مصنوعی
- یک چرخش استراتژیک بزرگ؛ نتفلیکس برای خرید برادران وارنر، وارد مذاکرات انحصاری شد
- به کارگردانی مایکل مان؛ کریستین بیل، دیکاپریو را در «مخمصه ۲» همراهی میکند
- کسی برای شهرت، تره هم خُرد نمیکند/ جورج کلونی از بزرگ کردن فرزندانش در هالیوود صرفنظر کرد
- بازیگرانی که بدنشان را وقف سینما کردند/ سینما یا قربانگاه؟
- فهرست تهیهکنندگان هم عقب افتاد/ تعویق در اعلام نامزدهای اسکار ۲۰۲۵ به دلیل آتشسوزی لسآنجلس
- ثبات فروش گیشه سینماهای ایتالیا در سال ۲۰۲۴
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ نیکول کیدمن: در سال ۲۰۰۸ بازیگری را رها کردم/ فکر میکردم کارم تقریباً تمام شده است
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ ۱۷ فیلم برتر برای تماشای آنلاین در آذر ۱۴۰۳؛ از «بیتلجوس ۲» تا «ماریا»
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ آیا اعتیاد هالیوود به دنبالهها آینده سینما را میبلعد؟
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- اصغر فرهادی در لسآنجلس فیلم میسازد
- در روز همبستگی؛ نویسندگان بریتانیا در حمایت از اعتصاب در آمریکا به خیابان میآیند
- سینمای ایران جایگزین هالیوود در روسیه میشود؟
- سلبریتیها هم به داد «گلدن گلوب» نرسیدند/ افت شدید مخاطبان!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





