بازیگر برنده اسکار که قرار بود در فیلم «فِراری» به کارگردانی مایکل مان نقش انزو فراری غول صنعت خودروسازی و مؤسس شرکت فراری را بازی کند، از این پروژه جدا شد.
به گزارش «سینماسینما»، منابع نزدیک به فیلم زندگینامهای «فِراری» (Ferrari) میگویند دلیل جدایی کریستین بیل از این پروژه، نگرانی در مورد وضعیت سلامتی او بوده است.
به گزارش ورایتی، بازیگر ۴۱ ساله بریتانیایی برای ایفای نقش انزو فراری غول صنعت خودروسازی و مؤسس شرکت فراری، باید اضافهوزن پیدا میکرد و این کار باید تا بهار ۲۰۱۶ انجام میشد، اما پزشکان تشخیص دادند رسیدن به وزن مورد نظر تا آن زمان سلامت او را به خطر میاندازد.
مایکل مان کارگردان این پروژه اکنون باید تا بهار سال آینده به سرعت یک بازیگر دیگر را جایگزین بیل کند. شرکتهای وندین اینترتینمنت و یوزو بلیس روی پروژه «فراری» سرمایهگذاری میکنند.
«فراری» از روی کتاب «انزو فراری: مرد، اتوموبیلها، مسابقات» نوشته بروک ییتس که سال ۱۹۹۱ منتشر شد، ساخته میشود و درباره مردی است که اتوموبیلهای سوپر اسپورت ایتالیایی را از نو تعریف کرد و تقریباً به تنهایی مسابقات «فرمول وان» را خلق کرد.
فیلمنامه را تروی کندی-مارتین («حرفه ایتالیایی») نوشته است و دیوید ریفیل («از آفریقا») و مان آن را بازنویسی کردهاند.
بیل به تازگی برای کار خود در درام مالی «The Big Short» به کارگردانی آدام مکی تولید پارامونت نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شده است. او در سال ۲۰۱۱ برای فیلم «مشتزن» به کارگردانی دیوید اوراسل جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد. بیل برای «حقهبازی آمریکایی» دیگر فیلم اوراسل نیز نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد بود. بیل بیش از همه برای بازی در نقش بتمن در سری فیلمهای «بتمن» به کارگردانی کریستوفر نولان معروف است.
پروژه مان ارتباطی با دیگر پروژه سینمایی درباره فراری ندارد که خبر تولید آن سال گذشته در مطبوعات ایتالیایی منتشر شد.
مان در سال ۲۰۰۰ برای فیلم «خودی» نامزد سه جایزه اسکار بهترین فیلم، کارگردان و فیلمنامه اقتباسی شد و سال ۲۰۰۵ هم برای تهیه فیلم «هوانورد» نامزد اسکار بود. «آخرین بازمانده موهیکانها»، «مخمصه»، «علی»، «وثیقه»، «پلیس مفاسد میامی» و «دشمنان مردم» از دیگر ساختههای این فیلمساز شیکاگویی است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به کارگردانی مایکل مان؛ کریستین بیل، دیکاپریو را در «مخمصه ۲» همراهی میکند
- بازیگرانی که بدنشان را وقف سینما کردند/ سینما یا قربانگاه؟
- انتقاد اروپاییها از بازی آمریکاییها در نقش آنها/ تصاحب فرهنگ
- مایکل مان یک فیلم آسیایی را برای اقتباس انتخاب کرد
- تجربه وحشتناک آدام درایور/ یک اشتباه مساوی با مرگ است
- مایکل مان ساخت «مخمصه ۲» را تایید کرد/ درایور در نقش دنیرو
- «فراری» به نمایش در آمد/ آدام درایور با چشمان گریان در «ونیز»
- اعلام فهرست پرستاره فیلمهای ونیز ۲۰۲۳
- مایکل مان رمان «مخمصه ۲» را منتشر کرد/ حضور در فهرست پرفروشها
- سینماسینما/ کریستین بیل در «شوالیه تاریکی» فقط با نولان همکاری خواهد کرد
- ضدقهرمانی دوستداشتنی در فیلم «مخمصه»
- «الویس» در جشنواره کن به نمایش در میآید
- اولین تریلر مینیسریال «توکیو وایس» منتشر شد + ویدئو
- تیلور سوئیفت با فیلمی از دیوید اُ-راسل به سینما بازمیگردد
- نتفلیکس «چشم آبی روشن» را خرید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵





