حمید گودرزی که در ماههای اخیر تبدیل شده به مجری ثابت برنامههای خاص شبکه ۵ و البته برنامه هایی که تهیه کننده آنها محمدحسین رضوی است، در تجربه اجرای زنده شب یلدایی شبی موفق را سپری نکرد.
به گزارش سینماسینما؛ حمید گودرزی که مدتی است اجرای مسابقه پنج ستاره را از شبکه پنج برعهده دارد، گزینه اجرای ویژهبرنامه یلدای این شبکه بود. این بازیگر، خواننده و به تازگی مجری تلویزیون یکی از بدترین اجراهای تاریخ تلویزیون از زمان رواج برنامههای زنده را داشت.
او با پریدن در حرف مهمانها، حرفهای بیربط به بحث مهمانها گفتن و رها کردن گفتگوها بدون نتیجه و وابستگی بسیار به حرفهایی که از طریق گوشی به او میگفتند باعث تعجب مخاطبان برنامه شده بود و حتی میشد این شگفتزدگی را در چهره مهمانهای برنامه هم دید.

در بخشی از برنامه که تصاویر افرادی روی مانیتور بزرگ داخل استودیو نشان داده میشد تا مهمان برنامه نام آنها را بگوید تصویری از محمدامین اسدی بازیکن جوان پرسپولیس نشان داده شد که یوسف تیموری نتوانست نام او را بگوید و جالب آن که حمید گودرزی اصرار داشت که تصویر اللهیار صیادمنش بازیکن جوان استقلال است و حتی اصرار سیامک نعمتی برای از اشتباه درآوردن او هم تاثیری روی او نداشت.
منبع:خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آیین، آینهای رو به فرهنگ
- بازگشت یلدایی جنابخان به تلویزیون
- گونهای دلتنگی برای چیزی که دیگر نیست/ دربارهی سینمای کیومرث پوراحمد
- بستههای متنوع مکالمه و اینترنت همراه اول ویژه شب یلدا
- محمدرضا جعفری جلوه: همزمان با شب یلدای ۱۴۰۰ از گرافیک جدید شبکه دو رونمایی میشود
- تصاویر گریم ابراهیم یزدی و آخرین سفیر آمریکا در ایران در سریالی به کارگردانی جواد شمقدری
- اکران آنلاین رایگان فیلم تئاتر «شبان یلدا»
- در مسابقه «پنج ستاره» علی انصاریان جایگزین حمید گودرزی شد
- فصلی جدید از «روزگار جوانی» میآید/ سریال؛ در مرحله نگارش فیلمنامه
- مدیر شبکه پنج اعلام کرد/ از این پس سلبریتیها به تنهایی مجری برنامهها نمیشوند
- «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی به تلویزیون باز میگردد
- رضا رشیدپور به تلویزیون بازمیگردد
- مشکل «پنج ستاره» حل شد؟/ تلاش برای شروع مسابقه ی شبکه پنج پس از ماه صفر
- اکران خصوصی فیلم سینمایی “ایکس لارج” / گزارش تصویری
- اکران فیلمی با بازی حمید گودرزی در نقش یک روحانی/ «سلام علیکم حاج آقا» مرداد روی پرده میرود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





